נציגיו של שטרלינג תקפו: "בן אדם שנאנס ינהל שיחה כזו?"

אורן שטרלינג
אורן שטרלינג | מאור אלקסלסי

אנשיו של מנכ"ל הפועל חיפה הגיבו לשיחה שהתנהלה בינו לבין המתלוננת יממה לפני הגשת התלונה. עורכי דינה של המתלוננת: "לא מתכוונים להתפלמס עם החשוד על הראיות"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

פרשת המין בהפועל חיפה ממשיכה להסעיר את במועדון בפרט ואת הכדורגל הישראלי בכלל. על פי החשד, מנכ"ל הקבוצה אורן שטרלינג סחט מינית את המתלוננת. אתמול פרסמו נציגיו של שטרלינג שיחה בינו לבין המתלוננת יממה לפני הגשת התלונה ובמהלכה היא ביקשה ממנו כרטיסים למשחק של הקבוצה.

"בן אדם שנסחט, נאנס והיה על סף התאבדות ינהל שיחה כזו?", תהו הבוקר (שני) נציגיו של שטרלינג. עורכי הדין של המתלוננת, זי ומשה גלעד, הגיבו: "אנחנו לא מתכוונים להתפלמס עם החשוד ובאי כוחות על הראיות. שיחות כאלה ואחרות נחקרו, ניתנו תשובות המניחות את הדעת ומצויות בידי הפרקליטות".

מחר בבוקר יסתיים מעצר הבית של שטרלינג, שכזכור קוצר לאחר ערעור שהגישו עורכי דינו. נציגיו, כך נודע, שוקלים לפרסם הקלטות נוספות וממתינים להחלטות הפרקליטות לגבי הגשת כתב האישום. "אם וכאשר יוחלט להגיש כתב אישום ואני בספק רב, אז רק בכפוף לשימוע", אמר עורך דינו של שטרלינג, עמוסי.

אורן שטרלינג | מאור אלקסלסי

בינתיים, הפועל חיפה הודיעה באופן רשמי כי המנכ"ל ייצא לחופשה החל מיום שלישי. נכון לרגע זה לא ברור מה תהיה תקופת החופשה, אך כפי שפרסמנו כבר בשבת, ההערכה כי לא ייקח חלק בהכנות הקבוצה לעונה הבאה. עדיין לא ברור אם הבעלים יואב כץ יחליט למנות מחליף במקומו של שטרלינג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי