מאות אוהדי מכבי חיפה הגיעו לק"ש, הכרטיסים בקופות אזלו

כ-3,000 כרטיסים הוקצו לטובת הקהל האורח לקראת מה שעשוי להיות משחק האליפות ביום רביעי. המארחת הודיעה: "אזלו כל הכרטיסים שהוקצו למכירה באצטדיון, הקופות לא יפתחו מחר ולא ביום המשחק"

(גודל טקסט)

טירוף כרטיסים במכבי חיפה לקראת מה שעשוי להיות משחק האליפות הרשמי ביום רביעי בקריית שמונה. במכבי חיפה צופים שכל 3,000 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה יאזלו תוך זמן קצר מאוד, כש-500 למעשה כבר נמכרו לאוהדים שברשותם מנוי למשחקי החוץ.

בנוסף לכרטיסים שהועברו למכבי חיפה, אחר הצהריים גם נפתחה מכירה בקופות האצטדיון בקריית שמונה ועל כן אוהדים רבים של מכבי חיפה, שאינם עומדים בקריטריונים לרכישת כרטיס, הגיעו לאצטדיון בניסיון להשיג כרטיס ולהבטיח את מקומם במשחק. אגב, כרטיסים יימכרו במחיר אחיד של 100 שקלים. בתוך בזמן קצר, גם הכרטיסים בקופות אזלו ובק"ש הודיעו: "אזלו כל הכרטיסים שהוקצו למכירה בקופות האצטדיון בקריית שמונה. הקופות לא יפתחו מחר ולא ביום המשחק".

במשטרה נמצאים בהיערכות מלאה למשחק ונערכים לאבטחה כבדה לא רק באצטדיון עצמו, אלא גם מחוצה לו לאור הצפי של אלפי אוהדים שיגיעו לחגוג אליפות גם אם לא יהיה ברשותם כרטיס. גורמים במשטרה הבהירו כי לא תתאפשר חגיגת אליפות בשטחי אצטדיון בשל העובדה שמדובר בשכונת מגורים.

אוהדי מכבי חיפה | דני מרון

נראה כי נציגי המשטרה ידרשו לבנות אזור סטרילי ורק אוהדים בעלי כרטיס למשחק יוכלו להתקרב לתחומי המגרש, זאת כדי לא לגרום לעומס מצד האוהדים שירצו ללוות את הקבוצה מבחוץ. על פי ההערכה הראשונית, כ-300 אנשי אבטחה, שוטרים ומאבטחים ייקחו חלק באבטחת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי