מתחיל לבנות: רוני לוי נפגש עם שאבו וגל כהן, הס יצטרף?

מאמן ב"ש נפגש עם שני עוזרים פוטנציאליים ויקבל החלטה, שוער העבר שעובד כיום במכבי ת"א עשוי להצטרף. החלו מגעים עם אנורתוזיס לגבי שחרורו הרשמי של דור מיכה. התלבטות בהרכב לפני פ"ת (רביעי, 19:45, ספורט2)

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מתכוננים למשחק החשוב מחר מול מכבי פתח תקווה (רביעי, החל מ-19:45 בספורט2). בקבוצה ישנה דריכות לקראת המשחק, כשרוני לוי נוטה להמשיך בהרכב שניצח את המשחק האחרון נגד הפועל קריית שמונה. המאמן לא תרגל את ההרכב. הוא ערך אסיפה קצרה בה אמר לשחקנים: "המשחק מחר חשוב מאוד למועדון וצריך לנצח. בואו נעשה את זה. זה גמר גביע". מבחינת ההרכב, שני שינויים אפשריים: אור דדיה או דוד קלטינס יפתחו בעמדת המגן, סינטיהו סלליך או פארליי רוסה יפתחו בקישור.

לואי טאהא ערך השבוע אימוני ריצה בלבד ולא יהיה כשיר למפגש מחר ורק במקרה שבו המחזור האחרון יכריע את נושא הכרטיס לאירופה, ישקלו במועדון להחזירו לסגל בכפוף לאישור רפואי. חאתם עבד אלחמיד עובד על חיזוק השרירים והחל לקבל סדרה של זריקות כדי לזרז את תהליך ההחלמה.

במקביל, רוני לוי ממשיך לבנות את הכוורת שלו לעונה הבאה. הוא נפגש עם עוזר המאמן חיים שאבו לגבי האפשרות שיצטרף כעוזרו. שאבו קיבל לאחרונה מספר הצעות מהלאומית, אך ממתין להחלטה. בנוסף, במועדון המליצו ללוי להיפגש גם עם גל כהן, שסיים את חוזהו ברעננה ומבוקש גם הוא בליגה הלאומית. השניים הגיעו לפגישות ובימים הקרובים יוחלט מי מהם יהיה עוזרו. בנוסף, שוער העבר שי הס שעובד במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, הוא המועמד המוביל לשמש כמאמן שוערים.

רוני לוי | לירון מולדובן‎

לגבי ענייני הרכש, רועי גורדנה עדיין חזק על הכוונת של האדומים וההערכה היא שיסגור. מלבד אוהד לויטה, אופיר מרציאנו ויואב ג'ראפי נמצאים ברשימות וכידוע מרציאנו בעדיפות הגבוהה ביותר ובימים האחרונים מתנהלים מגעים עם סוכנו באנגליה. במקביל, במועדון החלו במגעים עם אנורתוזיס לגבי גובה הפיצוי בעסקת דור מיכה – באר שבע אמורה לשלם 100 אלף יורו ולסגור את העסקה בימים הקרובים.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אור דדיה (דוד קלטינס), מיגל ויטור, מריאנו בריירו, שון גולדברג, מרסלו מלי, מרואן קבהא, ז'וסואה, סינטיהו סלליך (פארליי רוסה), אלטון אקולטסה, שגיב יחזקאל.

אופיר מרציאנו | האינסטגרם הרשמי של היברניאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי