השחקן שקיים יחסי מין והזעם על כך שלא שמע על הפרשה: כץ מדבר

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

בעלי הפועל חיפה התייחס לפרשה ב-103FM: "רוצים לעשות את הדבר הנכון, אבל צריכים זמן. התקשורת גורמת למהמורה הזאת להיות גדולה יותר". וגם: השחקן הנשוי, השיחה עם שטרלינג, עדותו של רגב והעתיד

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

עוד לפני שאורן שטרלינג שוחרר היום (שלישי) ממעצר בית והפועל חיפה הודיעה כי רובי רגב מונה זמנית למנכ"ל הקבוצה (ראו ידיעה נפרדת), הבעלים יואב כץ עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לפרשה: "זה אירוע מאוד קשה. לשונאים הכי גדולים שלי לא הייתי מאחל להיות במקום המתלוננת או במקום אורן, הם עוברים תקופה קשה ואני מאחל גם לה וגם לו שיתגברו עליה. אנחנו עוד לא יודעים, אז בואו ניתן למשטרה ולפרקליטות לעשות את עבודתן. זה מקרה מאוד קשה וליבי עם שניהם".

האזינו לראיון

הסיטואציה שנוצרה בהפועל חיפה: "כרגע, אני מנהל את המועדון, אנחנו לא יוצאים עם כל הדברים לתקשורת, כי אנחנו רוצים לעשות את הדבר הנכון וצריכים זמן. מה הוא הדבר הנכון? זה עניין מאוד מורכב. מעורבים כאן אנשים, משפחות וילדים. צריך לעשות את הדבר הנכון מבחינה חוקית וגם מבחינה אתית. עוד לא הגענו למסקנה, אבל זה יקרה ואנחנו נעשה את הדבר הנכון".

המעורבות שלו: "ההחלטות המרכזיות תמיד נעשו בארה"ב. עכשיו אנחנו בתקופה שרוב העבודה קשורה לבנייה הקבוצה לעונה הבאה. זה נעשה בעיקר על ידי המאמן אלישע לוי והעוזרים שלו".

יואב כץ, אורן שטרלינג
יואב כץ, אורן שטרלינג | מאור אלקסלסי

על עתידו של השחקן הנשוי שמעורב בפרשה, אך לא עבר לא החוק: "בואו נתגבר על דבר ראשון ואחר כך נלך לדבר שני. זה לא נראה טוב, אבל אנחנו עוד לא שם. בוא נגיד ככה, יש עבירות, יש אתיקה ויש דברים שהם לא ראויים. עוד לא הגענו לנקודה הזו, לא בדיוק הסתכלנו לכיוון הזה, כי זה היה הדבר היותר מינורי. נתעסק בדברים העיקריים ואחר כך נעבור לדברים הפחות עיקריים".

על כך שהמתלוננת טענה כי היא דיווחה לדובר נועם רגב על ההטרדות ולא נעשה דבר: "אני לא רוצה לפרט, נועם העיד על זה בחקירה ולי לא העבירו את המידע הזה. אני לא רוצה להיכנס לדברים שהוא אמר בחקירה, הוא דיבר על זה במשטרה. מאוד כעסתי שלא העבירו לי את המידע הזה".

איך והאם המקרה ישפיע על המועדון: "אני לא חושב שזה הולך להשפיע, זאת מהמורה ואנחנו נמשיך הלאה. היה לנו מקרה לפני שבע או שמונה שנים וטיפלנו בו בצורה מהירה והכל עבר בשלום. התקשורת גורמת לזה להיות מהמורה גדולה יותר, אבל נעשה את הדבר הנכון ונתקדם קדימה".

אורן שטרלינג | מאור אלקסלסי

האם לא הגיעו אליו תלונות על הפרשה: "שום דבר. בארה"ב מאוד רגישים לזה. הרמתי את הקול על כמה אנשים שלא העבירו לי את המידע. אם זה היה מגיע אליי זה היה מטופל אחרת לגמרי". כשנשאל האם בשיחה איתו שטרלינג לקח אחריות על חלק מהאירועים, כץ השיב במילה: "לא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי