שחקנים בבית"ר בוחנים פניה לארגון השחקנים: "אין קיצוץ חד צדדי"

הסאגה נמשכת. אחרי סירוב חלק מהשחקנים לקצץ, הם מתכננים את הצעד הבא. אפשרות: הקבוצה תציע הארכת חוזה תמורת קיצוץ משמעותי. אוחנה טרם קיבל החלטה לגבי זהות המאמן הבא

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סיפור הקיצוצים בבית"ר ירושלים, שנחשף בספורט1, ממשיך להעסיק את ראשי המועדון. אחרי שבשבוע שעבר סיפרו שחקנים בקבוצה כי לא יסכימו לקיצוץ, חלקם מתכנן לפנות לארגון השחקנים על מנת לנסות ולשנות את ההחלטה.

שחקן בבית"ר אמר: "אם במועדון לא ירדו מהשטות הזאת, נפעל בכל המישורים". גורמים בארגון השחקנים ציינו הבוקר כי "הקיצוץ לא יכול להיות חד צדדי, אלא בהסכמה. האם שחקן שעמד ביעדים שהציבו לו ודורש תוספת של 20 אחוז בחוזה, הוא מקבל באופן אוטומטי?".

בית"ר מתכננת לזמן את כל שחקני הקבוצה שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה, מלבד שחקנים כמו עדי וגרצ'קין שההסכם שלהם נחתם לאחרונה. אופציה נוספת שנשקלת: אפשרות להאריך חלק מההסכמים בשנה, תמורת קיצוץ משמעותי.

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | לירון מולדובן

בנושא אחר: המנהל המקצועי אלי אוחנה היה אמור לקבל החלטה עד היום לגבי זהות המאמן לעונה הבאה. קובי רפואה וחיים סילבס ממתינים וכרגע לא זומן מאמן נוסף לראיון. מרקו בלבול יהיה רלוונטי רק אם בטרם ההחלטה הוא יודיע על עזיבת הנבחרת, מה שעדיין לא קרה.

במועדון העבירו מסר לסוכני שחקנים לגבי עמדות בהן הם רוצים להתחזק ולא כללו את עמדת המגן השמאלי. נראה כי הסיבה לכך היא הרצון להתבסס בעונה הבאה על מקס גרצ'קין ואורי מגבו. הזרים של בית"ר יצאו לחופשות וחלקם יקבלו הודעה בקרוב שייאלצו לחפש קבוצה. כך למשל, בימים האחרונים הועבר מסר לפלייטר ואוקמפוס כי שוקלים את עתידם בקבוצה וייתכן שיושאלו. למעשה, במועדון מעדיפים להשאיל את השניים לקבוצה קטנה כדי שיוכלו לקבל דקות.

לגבי אלירן עטר, הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה מעוניינות לקלוט אותו, אחרי שבשיחה עם המאמנים אוחנה שמע כי השניים לא מעוניינים שימשיך. אחד השחקנים אמר: "זה אבסורד שמדברים על מלך השערים והבישולים כמי שצריך ללכת, יש כאן שחקנים שלא היו מעורבים כל העונה וימשיכו".

אלירן עטר | אריאל שלום

בתוך כך, בימים האחרונים בעקבות מינויו של אוחנה החלו גם אוהדי בית"ר לעסוק בנושא בהרחבה ברשתות החברתיות. האוהדים מצפים שלפני מינוי המאמן ובניית הסגל לעונה הבאה, יפתרו הבעיות מול הקהל. "אין טעם לפתוח עונה אחרי מה שקרה בעונה שעברה", אמרו האוהדים, "כשהיה אווירת מלחמה בין חלק מהקהל לבין המועדון. רק השחקנים מפסידים ומרגישים בכך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי