מכבי חיפה נערכת לחגיגות אליפות מיד לאחר המשחק בקריית שמונה

המשטרה הודיעה על היערכותה למה שעשוי להיות משחק האליפות של הירוקים, אוהדים ללא כרטיס מתבקשים לא להגיע לאצטדיון. וגם: המועדון ועיריית חיפה נערכים לתרחיש של חגיגות ספונטניות מיד לאחר המשחק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

היערכות שיא במשטרת ישראל לקראת מה שעשוי להיות משחק האליפות של מכבי חיפה, מחר בקריית שמונה (רביעי, 20:00). המשטרה כבר הודיעה כי תאסור על אוהדים להגיע לתחומי האצטדיון ללא כרטיס בידם ותמנע חגיגות ספונטניות בסיום במקרה שהירוקים יזכו באליפות ראשונה אחרי עשור, אולם היום פרסמה המשטרה את ההיערכות המלאה שלה למשחק.

"כוחות משטרה רבים ביניהם לוחמי יס"מ, פרשים, כלבנים, כלבנים לאיתור חומרי נפץ, לוחמי משמר הגבול ושוטרים סמויים ייפרשו במעגלים קרובים ורחוקים על מנת לשמור על הסדר וביטחון הציבור", הודיעה דוברות משטרת כנרת, שכבר בשעה 17:30 תגיע לשטח האצטדיון ותחל בסגירת רחובות וכבישים.

"שוטרי משטרת ישראל יקימו מחסומים וחסימות בכניסות לעיר ובתוכה, והכניסה לאזור האצטדיון והשכונות המקיפות תותר רק לאוהדים שרכשו כרטיסים למשחק. תושבי השכונות מתבקשים להצטייד בתעודות זהות כולל הספח בו רשום מקום מגוריהם על מנת שיוכלו להיכנס לשכונות", נכתב בנוסף.

מעבר להיערכות, המשטרה גם הבהירה כי "הנהלת מכבי חיפה ועירית חיפה נערכות לאפשר צפייה במשחק במסכי ענק בעיר חיפה – מרכז הקונגרסים, בסיטי סנטר ובמרכז כרמל ובהמשך ניתן יהיה לחגוג עם שחקני הקבוצה שצפויים להגיע לעיר חיפה מיד עם סיום המשחק", כך כאמור לפי הודעת המשטרה. כידוע, מכבי חיפה ביתרון של ארבע נקודות על מכבי תל אביב, כשנותרו שש בקופה.

ניידת משטרה | דני מרון

בנוסף לכל, המשטרה הדגישה כי אוהדים המצוידים בכרטיסים שיגעו ברכב, יופנו למגרשי חניה ייעודיים באזור התעשיה ובביג קרית שמונה ויצעדו ברגל אל המגרש. עוד נמסר כי רכבים שייחנו שלא כחוק, יגררו.

המשטרה אף ביקשה מהאוהדים שברשותם כרטיס להגיע כשעתיים-שלוש לפני תחילת המשחק על מנת למנוע עומסי תנועה בצירים המובילים למגרשי החניה, ועל מנת למנוע עומס בכניסה לאצטדיון. השערים לאצטדיון ייפתחו בהתאם בשעה 17:30, שעתיים וחצי לפני שריקת הפתיחה.

אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי