בק"ש לא מתכוונים לשמש כתפאורה: "יכולים לנצח את מכבי חיפה"

רועי קהת, יואב הופמייסטר
רועי קהת, יואב הופמייסטר | ברני ארדוב

בצל החשש מהגעת אלפי אוהדים ירוקים שאין ברשותם כרטיס, בקבוצה הצפונית מקווים שהמשטרה תעשה את עבודתה ורוצים להישאר במאבק על אירופה. רפואה מתלבט בין רוצ'ט ללוגסי, הופמייסטר ייעדר, אלו יחזור

(גודל טקסט)

בזמן שמשטרת ישראל נערכת ל"משחק האליפות" וחוששת מהגעת אלפי אוהדים ירוקים שאין ברשותם כרטיס, הפועל קריית שמונה השלימה את הכנותיה לקראת ההתמודדות מחר (רביעי) מול מכבי חיפה והיא תקווה לקלקל לירוקים ולהשאיר לעצמה סיכוי לסיים במקום הרביעי.

בק"ש מקווים שהמשחק יעבור בשלום ושאוהדי מכבי חיפה יישמעו להנחיות המשטרה, שערכה סיור באצטדיון ובסביבתו ולפני שעה קלה הוציאה הודעה רשמית בנושא (ראו ידיעה נפרדת). "יש חשש מסוים מאסון, אבל אנחנו סומכים על אוהדי מכבי חיפה ועל המשטרה", ציינו בקבוצה.

במועדון התאכזבו לאחר ההפסד הדרמטי בבאר שבע במחזור האחרון, אולם מאמינים כי המאבק על אירופה עדיין לא נגמר. "חיפה קבוצה מצוינת, זה ברור, אבל כבר הוכחנו שבבית שלנו אנחנו יכולים לנצח כל אחת. המטרה היא להעניק לרפואה מתנת פרידה בדמות כרטיס לאירופה", אמרו.

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

באשר להרכב, רפואה יקבל בחזרה את דור אלו, שיחזור להרכב ויפתח בצד ימין של ההגנה. מנגד, יואב הומפייסטר וסמואל בראון הפצועים ייעדרו, כך שבמרכז המגרש יעלו רועי קהת, סאקו טורה ואחד מבין אדריאן רוצ'ט או ידין לוגסי. מוחמד שכר שנמצא בכושר נהדר, לוסיו ויוג'ין אנסה יפתחו בהתקפה ואילו את חוליית ההגנה, לצד אלו, ישלימו אורי דהן, עידן נחמיאס וזיו מורגן.

הרכב משוער, הפועל קריית שמונה: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, אדריאן רוצ'ט (ידין לוגסי), סאקו טורה, רועי קהת, מוחמד שכר, יוג'ין אנסה, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי