גררו יוכל לשחק בגמר, גולסה נותח וישוב רק לקראת העונה הבאה

מכבי ת"א קיבלה את אישור ההתאחדות הפנמית והחלוץ צפוי לשחק בשבוע הבא נגד הפועל ת"א, טרם התברר אם גם בלקמן יעמוד לרשותה. מנגד, הקשר הפצוע עבר הליך כירורגי קל וגמר את העונה. אימון מלא לשכטר לפני אשדוד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שמכבי תל אביב התבשרה כי גמר גביע המדינה נגד הפועל תל אביב ייערך ב-2.6 באצטדיון בלומפילד והמשמעות היא שהעונה הוארכה בשלושה ימים נוספים ושהקבוצה מחויבת לשחרר את שחקניה הזרים שזומנו לנבחרות, פעלו ראשי האלופה במרץ בניסיון להשאיר בארץ עד לאחר הגמר את אדוארדו גררו וניק בלקמן.

היום (רביעי) התקבלה במכבי תל אביב תשובה חיובית מההתאחדות הפנמית באשר לגררו, שמיד עם סיום גמר גביע המדינה ישוחרר ורק אז יצטרף לנבחרת הבוגרת של פנמה למשחקים במסגרת מוקדמות המונדיאל נגד אנגווילה (6.6) והרפובליקה הדומיניקנית (9.6). באשר לניק בלקמן שזומן לנבחרת ברבדוס, טרם קיבלה מכבי תל אביב את תשובת ההתאחדות.

מנגד, מי שכבר לא יעמוד לרשות פטריק ואן לוון במשחקי סיום העונה בליגה ובגמר הגביע הוא אייל גולסה, שהבוקר עבר בהצלחה טיפול כירורגי קל על ידי רופא הקבוצה וישוב לפעילות רק לקראת תחילת האימונים בעונה הבאה.

לקראת המשחק הערב באצטדיון הי"א נגד מ.ס אשדוד (20:00 בספורט4), איתי שכטר קיים אתמול אימון מלא ואילו יונתן כהן ערך אימון חלקי.

אייל גולסה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי