ואן לוון: "ניצחנו את המשחק שלנו והכי חשוב שהלחצנו את היריבה"

מאמן מכבי תל אביב עקץ את מכבי חיפה לאחר שזו מעדה מול ק"ש: "מרגישים שהיא לא עומדת בלחץ במשחקים האחרונים". דור פרץ הוסיף: "יש תחושה של מאני טיים"

(גודל טקסט)

לראשונה מאז עונת 2015/16, האליפות בליגת העל תוכרע במחזור האחרון. מכבי חיפה הייתה במרחק של פחות דקה מלהבטיח אליפות ראשונה לאחר עשר שנים, אבל קריית שמונה כבשה שער דרמטי במיוחד, שהחזיר את מכבי תל אביב לחיים, כאשר האלופה המכהנת המשיכה במומנטום והשיגה 1:2 על אשדוד. אגב גם הקבוצה מעיר הנמל לא יכולה להרגיש מאוכזבת לאחר שהשלימה סופית את מטרותיה וקיבלה את הכרטיס לאירופה.

צפו בתגובות

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון אמר לאחר המשחק: "ניצחנו את המשחק שלנו והכי חשוב שהלחצנו את היריבה. אנחנו מרגישים שהיא לא עומדת בלחץ במשחקים האחרונים. עד כמה קשה היה להכין את המשחק?  אנחנו תמיד מתכוננים אותו דבר לפני כל משחק, אנחנו תמיד רוצים לנצח ולצבור את הנקודות. אנחנו לא מרגישים לחץ, כמו שהראינו במחזורים האחרונים. אנחנו נמשיך לנצח עד הסוף".

דור פרץ הוסיף: "המאבק נשאר בחיים, אנחנו נעשה את מה שאנחנו יכולים לעשות וזה לנצח. התחושות משמחות מאוד, אבל עדיין מכבי חיפה בראש הטבלה, צריך להיות מוכנים והכל תלוי בה. ספורטאים צריכים לנצח כל משחק וזה לא משנה כמה זה קשה. השגנו תוצאה טובה ואנחנו נמתין למשחק הבא. יש תחושה של מאני טיים, אני חושב שאנחנו במאני טיים מתחילת העונה, ידענו שאסור לנו לאבד נקודות ועכשיו אנחנו נעשה את מה שאנחנו יכולים לעשות. עתידי? אני מרוכז עד סוף העונה במכבי תל אביב וזה מה שמעניין אותי".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי