השחקנים שכבו על הדשא בהלם: "אולי מישהו רוצה שנסבול עוד קצת"

במכבי חיפה מנסים לעכל את ה-1:1 הדרמטי בק"ש שמנע מהם להיות אלופים. השחקנים התבקשו ללכת לקהל והם התחבקו. במועדון הבהירו: "יהיה יותר מתוק לזכות באליפות בסמי עופר". דוניו צפוי לפתוח במחזור הסיום

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה לא האמינו שזה קורה להם. הכל כבר היה מוכן לזכייה באליפות ראשונה מזה עשור, ואז הגיע שער השוויון הדרמטי של מייקל אמאנגה בתוספת הזמן שקבע 1:1 נגד הפועל קריית שמונה. תחושת עצב ואכזבה עצומה נראו בקרב השחקנים. מעבר לכך, הכרוז של המקומיים ציין מספר פעמים בעשר הדקות האחרונות של המשחק את העובדה כי פריצת אוהדים לכר הדשא תביא להורדה של עשר נקודות מה שהרגיז את האוהדים שזעמו: "תפסיק לנחס אותנו כבר, תן לקחת אליפות".

ארנסט מאבוקה, יחד עם סאן מנחם שבישל את שער היתרון לגודסווי דוניו, נשכבו בבכי על כר הדשא בהרגשה איומה. בצוות המקצועי, בעיקר מנהל הקבוצה גיל אופק יחד עם צוות המאמנים המנטליים, דני ענבר ואיתן עזריה, מיהרו להרים אותם והבהירו: "לכו לקהל. זה עדיין בידיים שלנו". ואכן, שחקני חיפה ואנשי הצוות המקצועי נעמדו מחובקים במעגל לאחר שריקת הסיום, מתוך מטרה ברורה: "האליפות תהיה שלנו, זה פשוט נדחה במספר ימים".

ובכל זאת היו תחושות לא פשוטות בחדר ההלבשה שהיה אמור להיות שמח מחגיגות האליפות הראשונה מזה עשור ובמקום זה הייתה דממה. "הרגשנו שאנחנו כבר אלופים, השגנו את השער והיינו צריכים עוד כמה רגעים של סבלנות", אמר שחקן בקבוצה. גם במועדון ניסו לעודד את השחקנים ולא להעביר ביקורת אבל אמרו: "מי שחשב שהאליפות תהיה קלה טעה. זה היה חוסר ריכוז של שנייה אחת וזה הספיק לאכזבה. בכל זאת זה יהיה מתוק יותר לקחת את האליפות בסמי עופר".

גודסוויי דוניו | מאור אלקסלסי

גם  המאמן ברק בכר הבהיר בראיון בסיום המשחק כי אינו מודאג ובטוח בחניכיו שייעשו את העבודה ביום ראשון מול הפועל באר שבע כשהגיע . הירוקים יגיעו למשחק הזה ללא בוגדן פלאניץ' שכאמור סיים את העונה וללא הקפטן נטע לביא המוצהב כאשר מוחמד אבו פאני צפוי לחזור ל-11 של חיפה. לא מן הנמנע שבכר יחליט על שינויים נוספים כמו הצבתם של רז מאיר כמגן ימני ודוניו בחלק ההתקפי במקומו של ניקיטה רוקאביצה.

הדרך של 5,000 הירוקים הביתה מק"ש הייתה עצובה ומאכזבת מאוד. הם היו בטוחים שהם לקחו חלק ביום היסטוריה שיסתיים בצלחת האליפות. למרות זאת, רוב הקהל בחר לעודד את השחקנים בתקווה שבמחזור הסיום התמונות יהיו שונות. "אין שום מנוס שהאליפות לא תהיה ירוקה. אולי מישהו למעלה רוצה שעוד קצת נסבול", אמר אחד האוהדים.

אוהדי מכבי חיפה בהלם | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי