לב"ש אופציה להשתחרר מהחוזה של ז'וסואה, שהופנה לקבלת טיפול רפואי

במועדון אישרו את הידיעה בספורט1 לפיה יתקיים דיון על שחרורו. הקשר סובל מחתכים. יחזקאל ייקנס בוועדת משמעת ויידרש להתנצל. עובד במועדון: "ראיתי דם והייתי בהלם". יניב מזרחי סומן לקראת העונה הבאה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

נתחיל מהסוף. בהפועל באר שבע אישרו את הידיעה בספורט1 לפיה קיימת אפשרות ממשית לשחרורו של ז'וסואה מהקבוצה. התקרית עם שגיב יחזקאל אתמול (רביעי) לא תוכל לעבור לסדר היום, ללא קשר לשאלה מי אשם במה שקרה. בבאר שבע טוענים שמי שהתחיל בתקרית הוא יחזקאל, אולם כל זה לא פוסל את האפשרות שהפורטוגלי יעזוב. עוד נודע, כי לז'וסואה יש סעיף משמעת בחוזה, המאפשר למועדון להחליט על שחרורו במקרה של התנהגות אלימה כלפי חבריו לקבוצה.

במועדון עשויים להפעיל את הסעיף כבר היום, כשחלק מאוהדי הקבוצה מצפים שההנהלה כן תעבור לסדר היום בעקבות המקרה מתוך הנחה שפרידה מהכוכב תהיה פגיעה מקצועית משמעותית. היום ישוחח רוני לוי, שזכה למחמאות על ניהול המשחק אתמול בניצחון 0:2 על מכבי פתח תקווה ללא הכוכבים שלו, עם ההנהלה. הצדדים יקבלו החלטה יחד, בסיומה תצא הודעה רשמית.

גורם במועדון סיפר כי "נכון ששגיב היה דומיננטי, שלח אגרוף ואפילו זרק לעברו מילה, זה לא פוטר אותו מאחריות. אבל ז'וסואה? זה כבר יותר מדי. נמאס להתעסק בבעיות משמעת".

לגבי יחזקאל, במועדון אישרו כי הוא צפוי להיקנס בוועדת המשמעת. לחלוץ יובהר כי עליו להתנצל בפני חבריו לקבוצה. "שמעתי צעקות וניגשתי לשם", סיפר אתמול אחד מאנשי המועדון, "ראיתי חולצה עם דם והייתי בהלם. חשבתי בהתחלה שמישהו נפצע ואז הבנתי שהם פשוט הלכו מכות כמו שרואים רק בסרטים. לשמחתי, אף אחד מהם לא נזקק לטיפול רפואי דחוף, למרות שהפיזיותרפיסטים של הקבוצה ניגשו כי היה חשש שמישהו מהם נפצע באופן שמצריך טיפול. רק ברגע שהם עזבו ונהגו הביתה, הבנו שהם בסדר".

בעקבות האירוע טען ז'וסאה כי הוא סובל מחתכים והפועל ב"ש הפנתה אותו לקבלת תהליך רפואי ולתפרים. כחלק מהליך קבלת הטיפול ייפתח פרוטוקול משטרתי בו השחקן יצטרך להודיע האם הקטטה תועבר להחלטת המשטרה אך בשום זה אין שום כוונה להגיש תלונה ומדובר בהליך לפרוטוקול בלבד.

יחזקאל וז'וסואה בימים יפים יותר | דני מרון

אבל זה לא סוף הסיפור מבחינת ב"ש. כבר אתמול בשעות הלילה, כך מתברר, זכה אחד מעובדי המועדון לשיחה על מנת לברר האם השניים ייקחו חלק במחזור הסיום. מתברר כי במכבי תל אביב לחוצים מאוד מהאפשרות שהם יושעו לקראת המשחק הגורלי בחיפה. "דווקא הסתדרנו יפה מאוד בלעדיהם הערב", אמר הלילה אחד מאנשי המועדון. "אולי הבעיה הייתה שיש יותר מדי כוכבים בקבוצה הזאת. ראית מי נתן את הגולים? שני שחקנים שהולכים הביתה. אם הם מתאמצים יותר מהחברים שלהם, זה אומר הרבה". אנתוני וארן כבר ארז את חפציו ואמור לפנות את הדירה בשבוע הבא, מיד לאחר המשחק.

באשר למשחק בראשון, אמרו במועדון: "אנחנו צריכים תיקו, חיפה צריכה תיקו, אבל אף אחת לא תבוא לשחק על תיקו. שתי הקבוצות יבואו לנצח, אם מישהו חושב שנחזיק כדור על עיגול האמצע הוא טועה. זה ממש לא המצב", אמרו בקבוצה.

חאתם עבד אלחמיד ייעדר בשבוע הבא, אבל לא רק הוא. הקפטן מיגל ויטור לא ישחק בשל צהובים וכך גם אור דדיה. לגבי לואי טאהא, הוא חזר לאימוני ריצה בלבד ולא ברור האם יוכל לשחק. מריאנו בריירו יפתח בכל מקרה כבלם, אם לא לצדו אז לצד איתן רצון. דוד קלטינס עשוי לשחק בעמדת המגן הימני.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

במבט לעונה הבאה, במועדון סימנו חיזוק אפשרי בצד ההתקפי. הקבוצה פנתה לבית"ר ת"א/בת ים בניסיון לצרף את החלוץ יניב מזרחי, שמבוקש גם בקבוצות אחרות. קבוצתו הנוכחית הבהירה שהיא דורשת 150 אלף שקל כדמי העברה. החלוץ עצמו, מלך שערי הליגה הלאומית, לוחץ כדי לעבור לליגת העל, והמשא ומתן יימשך.

בנוסף, ויטור עשוי להמריא כבר היום לפורטוגל לאחר שביקש זאת מהמועדון. במועדון קיבלו החלטה עקרונית להשאיל את איתמר שבירו בעונה הבאה. גם איליי מדמון הצעיר עשוי לצאת להשאלה.

יניב מזרחי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי