לאחר שיחה ראשונית: רוב בהפועל באר שבע לשחרור ז'וסואה מהקבוצה

לקראת הכרעה: שיחה ראשונית נערכה בין הצוות הניהולי והמקצועי. סוכנו של השחקן כבר התבשר כי נבדקת האופציה לשחרורו. במועדון אמרו על רוני לוי: "הקבוצה נראית טוב גם ללא הכוכבים, זה מעודד"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לקראת הכרעה: הנהלת הפועל באר שבע והצוות המקצועי החלו היום (חמישי) בשיחות לגבי עתידו של הקשר ז'וסואה במועדון. כפי שפורסם כאן אתמול, השיחה נקבעה מראש על מנת לבחון את האפשרות לשחרר את השחקן, לו סעיף משמעת בחוזה, באופן מיידי. סוכנו של השחקן קיבל הבוקר הודעה כי נשקלת האפשרות לשחרר את השחקן בשל עבירת משמעת וכי הסעיף בחוזה שלו יאפשר זאת.

לספורט1 נודע כי בשיחה ראשונית שהתקיימה בין הצוות המקצועי לניהולי בבאר שבע, עולה כי ישנו רוב לשחרור הפורטוגלי. עוד מתברר, כי לאחרונה שלח ז'וסואה מסרים לפיהם לא לא טוב לו במצב הנוכחי וישנן בעיות אישיות המוצאות אותו מריכוז. גורם בהפועל באר שבע אישר כי "יש מיעוט בבאר שבע שחושב שצריך להשאיר את ז'וסואה ולפתור את הבעיות שלו וקולו בהחלט נשמע. אין עדיין החלטה סופית, אבל היא תפורסם בקרוב מאוד".

בינתיים, במועדון ממשיכים במאמצים לצרף שוער לקראת העונה הבאה – את אופיר מרציאנו וגם יואב ג'רפי נמצא על הכוונת. בשבוע שעבר פרסמנו כי החלו מגעים בין אוהד לויטה להפועל באר שבע. כרגע לא הושגה התקדמות ונראה כי המגעים בין הצדדים יימשכו בשבוע הבא.

אדוארדו גררו, ז'וסואה | לירון מולדובן

הקבוצה לא תתאמן היום. בבאר שבע אמרו הבוקר: "אסור שהתקרית הזאת תעיב על מצב הרוח בקבוצה. נקבל החלטה מהירה ונגמור עם הסיפור הזה, כי צריך להתכונן למכבי חיפה. אם מישהו חושב שנבוא לשחק על תיקו הוא טועה". רוני לוי קיבל מחמאות על השיפור בקבוצה והניצחון 0:2 על מכבי פתח תקווה. "אם נמשיך בקצב הזה, אפשר יהיה להגיע לאירופה. הקבוצה נראית טוב גם ללא הכוכבים, זה מעודד". לואי טאהא יערוך מחר אימון ריצה ואז יתברר אם יוכל להיכלל בסגל, כשבמועדון טוענים שהסיכוי לכך הוא נמוך. מראינו בריירו יפתח בכל מקרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי