אקס מכבי חיפה הזהיר: "גם לב"ש יש מה להרוויח מהמשחק בראשון"

רגע לפני מחזור הסיום של העונה, גיא חיימוב התראיין ב-103FM והבהיר: "חיפה עדיפה על ב"ש, אבל כבר ראינו בעבר שהיא לא הצליחה לנצח אותה". מצב השחקנים: "יש להם את כל התנאים לאליפות, מאמין שהם גם יעשו את זה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הייתה אתמול (רביעי) במרחק נגיעה מזכייה באליפות ראשונה מזה עשור, אך ספגה בתוספת הזמן נגד עירוני קריית שמונה וסיימה ב-1:1. כעת, הירוקים יגיעו למחזור הסיום של העונה ביום ראשון ויפגשו את הפועל באר שבע, במשחק על כל קופה מבחינתם.

האזינו לראיון המלא

גיא חיימוב, ששיחק בעבר במכבי חיפה, דיבר הערב בתכנית הספורט של 103FM והזהיר לקראת המשחק הגורלי נגד ב"ש: "שתי הקבוצות צריכות לנצח. גם לב"ש יש על מה לשחק והיא רוצה להגיע לאירופה. מכבי חיפה זה לא העיקר מבחינת ב"ש. אני חושב שמכבי חיפה עדיפה על ב"ש, אבל ראינו לפני שבועות בטרנר משחק שנגמר בתיקו ביניהן. אם המומנטום יהיה עם מכבי חיפה ביום ראשון, אין לי ספק שהיא תהיה אלופה. זה לא יהיה ניצחון קל, אבל זו תהיה אנחת רווחה גדולה".

שוער העבר המשיך: "אסור לשכוח שיש גם להפועל ב"ש מה להרוויח במשחק. אני חושב שיש במכבי חיפה מספר שחקנים צעירים, שלא היו במעמד כזה וכל זה חדש להם. אחרי שער השוויון אתמול כולם ראו את השחקנים של חיפה, הם הרגישו שאין להם אליפות. אבל אם נסתכל על זה, הם במצב מדהים. יש להם משחק בית, סמי עופר, 30 אלף אנשים, הם מובילים בשתי נקודות על מכבי ת"א. כל קבוצה הייתה רוצה את זה, אלו כל התנאים לאליפות. יש שם גם צוות מקצועי טוב, שיודע מה לעשות כדי להביא אותם מוכנים למשחק בראשון".

גיא חיימוב
גיא חיימוב עם שחקני מכבי חיפה | ערן לוף

על המשחק של מכבי ת"א נגד ק"ש, שייערך במקביל למשחקה של מכבי חיפה, הסביר חיימוב: "הוא יהיה תלוי אך ורק במכבי ת"א. היא פייבוריטית ברורה. אני בטוח שק"ש תבוא לשחק בשיטה ברורה ותרצה לתת את הכל, אבל זו סיטואציה אחרת. זה לא כמו נגד מכבי חיפה, שהיה משחק ביתי. הפעם היא תגיע לבלומפילד. בוא נאמר רק שגם לק"ש יש מה להרוויח מהמשחק הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי