בהפועל חיפה אישרו את הפרסום בספורט1: "מתנהל מו"מ עם לויטה"

אוהד לויטה | מאור אלקסלסי

במועדון מהכרמל הודו כי ישנו רצון לצרף את שוער הפועל באר שבע, שטרם האריך חוזה בקבוצתו הנוכחית. רן קדוש לא קיבל הצעה רשמית וזוכה לפניות ממועדונים אחרים

(גודל טקסט)

הפועל חיפה מתחילה להעלות הילוך בקשר להכנות לעונה הבאה, כאשר המנכ"ל הזמני רובי רגב והמאמן אלישע לוי נמצאים בקשר רציף עם הבעלים יואב כץ ומנסים לגבש סגל. אחת העמדות המשמעותיות ביותר בה נדרש חיזוק היא עמדת השוער. המועמד המוביל, כפי שפורסם לראשונה בספורט1 כבר בשבוע שעבר, הוא אוהד לויטה. אנשי חיפה פנו כבר לפני כשבוע לשוער הפועל באר שבע, שיסיים את חוזהו בבירת הנגב עם סיום העונה. כעת זוכה לויטה לעניין רב מצד הקבוצה מהכרמל, שאף הגישה לו הצעה כספית. 

בסביבתו של השוער ציינו כי בשלב זה הוא צפוי לעזוב את באר שבע וההצעה הרצינית ביותר היא אכן מקבוצתו של כץ. בחיפה אישרו ואמרו: "יש שיחות מול אוהד לויטה אבל כרגע קיימים פערים כספיים. נקווה שנוכל להשלים את העסקה בקרוב".

למעשה, לויטה אמור להיות השוער הראשון של הפועל חיפה, וזאת לאחר עזיבתו של הבוסני יסמין בוריץ'. גם רן קדוש, ששימש כשוער הראשון ברוב העונה, עשוי לעזוב את הקבוצה. במועדון אומנם הביעו רצון להשאיר את קדוש, אבל טרם הגישו לו הצעה כספית והשוער בינתיים זוכה למספר הצעות מליגת העל, וכמו כן גם הצעה לחזור לבני יהודה שירדה לליגה הלאומית.

רן קדוש | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי