לויטה קיבל הצעה מהפועל חיפה, הפועל ב"ש מקדמת את המו"מ

השוער קיבל הצעה נוספת ומתלבט, במקביל ישנו לניסיון לסגור את עסקת מרציאנו, כשג'ראפי הוצע כגיבוי. וגם: ההתפרקות של רוסה לאחר השער ב-2:2 נגד מ.ס אשדוד וההחלטה על עתידו, ההודעה על צירופו של דור מיכה מתקרבת

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאורך כל החודש האחרון הכחישו בהפועל באר שבע שמועות לפיהן הוחלט לערוך מהפכה בסגל הזרים, לפיה ארבעה שחקנים ישוחררו. בקבוצה החתימו את ז'וסואה ומיגל ויטור, החליטו שאלטון אקולטסה יישאר אלא אם יקבלו הצעה שאי אפשר לסרב לה והגדירו את פארליי רוסה כסימן שאלה גדול.

ביום רביעי, יממה לפני המשחק נגד מ.ס אשדוד, רוני לוי החליט לעשות מעשה: הוא נתן לרוסה את חולצת ההרכב למרות שבוע קשה שעבר ובדישה איתו הבהיר כי הוא מאמין בו. זה השתלם לו, כי אמנם הקבוצה שוב לא ניצחה וסיימה ב-2:2 נגד מ.ס אשדוד, אבל הקשר בהחלט היה אחד השחקנים המשמעותיים על הדשא.

אמנם רוסה פתח את המשחק עם איבודי כדור וחוסר ריכוז, אבל ברגע אחד היוצרות התהפכו, עם בישול של סלליך. באותו שלב, הברזילאי התפרק. "עבר עליו שבוע לא קל, עם אזעקות וטילים ודאגה של המשפחה. הוא הרגיש יותר בטוח כשהגיע לנתניה, אבל עדיין. הוא לא רגיל לחיים האלה לפני שהגיע לכאן. מי שמגיע מבחוץ מאוד נלחץ, זה כלום לעומת מה שמלי הרגיש. זה היה המשחק הכי טוב שלו עד עכשיו. פעם ראשונה שאנחנו רואים מה הפוטנציאל האמיתי שלו", אמרו בבירת הנגב.

פארליי רוסה חוגג | מאור אלקסלסי

השער אתמול עדיין לא חורץ סופית את גורלו של רוסה. לוי ייתן לו הזדמנות נוספת כדי להחליט סופית האם מדובר במגמת שיפור. בינתיים, באר שבע מתקדמת עם מבשל השער – סינטיהו סלליך קיבל הצעה נוספת במטרה שיחתום על חוזה חדש. אוהד לויטה, שלצד תצוגות טובות העונה שומר על חוסר יציבות והיה אשם בשער הראשון, קיבל גם הוא הצעה נוספת, אך ישנם עדיין פערים ובמקביל הפועל חיפה כבר פנתה אליו.  עם אנתוני וארן כבר הושג סיכום על עזיבה.

כפי שפרסמנו לראשונה, ברשימת הרכש של ברקת נמצאים גם אופיר מרציאנו, רועי גורדנה וחמודי כנעאן, בתקווה להחתים שניים מהם בקבוצה. עם גורדנה חלה התקדמות בשבוע שעבר. ההחלטה לגבי מרציאנו תתקבל עד סוף הליגה ובמועדון אופטימיים לגבי האפשרות שיצטרף. אגב, בימים האחרונים הוצע למועדון גם שוערה של אשדוד, יואב ג'רפי שנמצא תחת חוזה באשדוד ונראה כי הוא נמצא כתוכנית גיבוי למקרה שמרציאנו לא יסגור. איתן רצון סיים ככל הנראה את דרכו בקבוצה וייתכן מאוד שיושאל. אתמול הוא טעה בשער השני של אשדוד, אבל הרצון לשחררו עלה עוד קודם.

כידוע, הפועל באר שבע מתקדמת גם במגעים עם דור מיכה. ההערכה היא שכבר בשבועיים הקרובים תצא הודעה על הצטרפותו. העניינים הכספיים לא מהווים מכשול ורוני לוי מתווך את העסקה גם מול אנורתוזיס כדי לקדם אותה במהירות המירבית.

תוך שבועיים כבר עשויה לצאת הודעה על הגעתו. דור מיכה | האינסטגרם הרשמי של אנורתוסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי