מכבי ת"א צפויה לפעול לצירוף ניר ביטון, דן ביטון יישאר?

הצהובים בודקים את החתמת שחקן סלטיק, שעשוי לעזוב את סקוטלנד אחרי שמונה שנים ומבוקש גם על ידי חיפה וב"ש. במקביל, בקריית שלום פועלים מול לודוגורץ ומנסים להשאיל את הקשר או להפחית את הסכום

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מאמינה ביכולתה לסיים את עונת 2020/21 עם דאבל בלתי נשכח. כידוע, האלופה תארח את הפועל קריית שמונה (ראשון החל מ-20:25, ישיר בספורט4) במחזור סיום הליגה, כאשר ניצחון צהוב והפסד של מכבי חיפה להפועל באר שבע, יעניק לקבוצה תואר אליפות שלישי ברציפות. שלושה ימים לאחר מכן, הקבוצה של פטריק ואן לוון תפגוש את הפועל תל אביב לדרבי לוהט בגמר גביע המדינה, אולם במועדון מתרכזים בשלב זה רק במשחק הליגה מול רפואה וחניכיו.

במקביל לשני המשחקים הקריטיים, במכבי תל אביב עובדים על בניית הסגל לעונה הבאה. אחד השמות החמים שנבדקים על ידי ראשי המועדון הוא של ניר ביטון, שחקן סלטיק, שנמצא בחופשה בישראל. על פי הערכות, השחקן לא אמור להישאר בסקוטלנד בעונה הבאה. אם הוא אכן יעזוב את קבוצתו בתום שמונה שנים, לאחר שזו איבדה את האליפות, הצהובים ייכנסו לתמונה. ביטון בן ה-29 זכה ב-15 תארים לאורך הקריירה העשירה שלו מעבר לים ויכול לשחקן הן כקשר והן כבלם.

בקריית שלום מודעים לכך שקבוצות נוספות מביעות עניין בביטון וביניהן הפועל באר שבע, מכבי חיפה וכן מועדונים מאירופה. עם זאת, לאלופה מובן כי שחקן ברמתו צפוי לשדרג משמעותית את הקבוצה, שכידוע עשויה להיפרד בתום העונה מדור פרץ, שחקן העונה שלה, שיסיים את חוזהו בקיץ ועתידו עדיין לוט בערפל. יש לציין כי בשנים האחרונות ביטון משחק בעיקר כבלם, אולם את מרבית הקריירה שלו הוא העבירו בקישור והאלופה תוכל להשתמש בו בשתי העמדות.

בנושא אחר: כפי שפורסם כאן באתר, מכבי תל אביב לא מתכוונת לממש את אופציית הרכישה של דן ביטון על סך 1.2 מיליון יורו מלודוגורץ, אולם בימים האחרונים נעשים ניסיונות להשאיל את הקשר לעונה נוספת באותם תנאיי כספיים. אפשרות נוספת שנמצאת על הפרק היא שהבולגרים יתגמשו משמעותי ויסכימו להפחית את הסכום. בצוות המקצועי של הצהובים מאמינים בשחקן וחושבים שהוא יכול לשדרג את יכולתו ולהפוך לבורג משמעותי יותר בעונה הבאה.

דן ביטון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי