בחיפה לא מתרגשים מהסגל החסר של ב"ש, בכר: "חיכינו שנים רבות לרגע הזה"

הירוקים מתעסקים רק בעצמם ערב מחזור הסיום בו יוכלו לזכות באליפות ומקווים לשער מהיר: "זה ייתן פוש גדול". המאמן בונה על הקהל ואמר: "כולנו מודעים לחשיבות המשחק". השחקנים קיבלו חופש, התלבטות לגבי שתי עמדות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"הצרות של אחרים לא מעניינות אותנו, אלא רק האליפות": זו התחושה שעמה תגיע מכבי חיפה לאימון הסמכם לקראת המשחק הגורלי נגד הפועל באר שבע מחר (ראשון), בו יוכלו הירוקים לזכות באליפות ראשונה מאז 2011. בכרמל לא מתרגשים מחסרונם של ז'וסואה ושגיב יחזקאל בקבוצה של רוני לוי ולמרות שתיקו יספיק לזכייה בתואר, במועדון הבהירו: "אסור לנו לשחק על תיקו, אלא רק ניצחון. שער מהיר שלנו ייתן פוש גדול".

המאמן ברק בכר אמר לקראת המשחק: "כולנו מודעים לחשיבות של המשחק, המועדון חיכה הרבה שנים לרגעים האלה ואין לי ספק שיחד עם הקהל האדיר שתומך בנו כל השנה ויגיע מחר בהמוניו וידחוף אותנו – אנחנו נהיה יחידה אחת ונעשה הכל כדי להשיג את המטרה".

השחקנים קיבלו אתמול מנוחה כדי לנקות את הראש אחרי התיקו הדרמטי בקריית שמונה, כך שיגיעו במלוא הריכוז למשחק הכי חשוב של העונה. "המשחק מול באר שבע ייכנס לספרי ההיסטוריה אם נזכה בתואר שכל כך חיכינו לו", אמר שחקן בקבוצה הבוקר.

מבחינה מקצועית, מסתמן כי בכר ממשיך להתלבט לגבי ההרכב, בין השאר בעמדת המגן הימני בין ארנסט מאבוקה שפתח במשחק האחרון לרז מאיר, וגם בחוד בין ניקיטה רוקאביצה שהועדף בקריית שמונה לגודסוויי דוניו שהחליף אותו וכבש. נטע לביא המוצהב ייעדר ובמקומו יפתח מוחמד אבו פאני, כאשר גם בוגדן פלאניץ' הפצוע יחמיץ את המשחק ורמי גרשון ימשיך בעמדת הבלם.

גם הקהל כמובן מתכונן לערב הגדול וכבר לפני שבוע וחצי נמכרו כל 27,000 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי מכבי חיפה, אשר צפויים למצוא מקום גם ביציע של אוהדי הפועל באר שבע. רבים מתכוונים להגיע מוקדם לסמי עופר וללוות את השחקנים בהגעתם למשחק, כאשר האוהדים שלא הצליחו לרכוש כרטיס יעודדו מחוץ לאצטדיון, "בתקווה שנזכה באליפות וזו תהיה חגיגה שלא נשכח", כפי שאמר אחד האוהדים.

האוהדים מקווים לחגוג הפעם | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי