ביוון טוענים: א.א.ק אתונה רוצה את בוגדן פלאניץ'

בוגדן פלאניץ' | מאור אלקסלסי

בתקשורת המקומית נכתב כי בלם מכבי חיפה נמצא גבוה ברשימת המועמדים לחיזוק של הצהובים-שחורים, שרצו את הסרבי עוד בקיץ שעבר. עם זאת, ליוונים ברור כי הוא תחת חוזה ויידרש סכום גבוה תמורת שחרורו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שהודיעה על מינויו של ולאדן מילוייביץ' למאמנה החדש, א.א.ק אתונה מתכננת את בניית הסגל שלה לעונה הבאה. עמדת הבלם נמצאת בעדיפות עליונה, כך נכתב בתקשורת היוונית, שם פורסם הלילה (בין שישי לשבת) כי אחד המבוקשים אצל הצהובים-שחורים הוא שחקנה של מכבי חיפה, בוגדן פלאניץ'.

על פי "ספורטיים", פלאניץ' בן ה-29 כבר הוזכר כמועמד עוד בקיץ שעבר, בתקופתו של איליה איביץ' (אחיו של ולדימיר איביץ') כמנהל המקצועי של א.א.ק, אך הסרבי ירד מהפרק כי במועדון מבירת יוון חששו לקחת סיכון, לאור הסכסוך המשפטי בין פלאניץ' לקבוצתו הקודמת – סטיאווה בוקרשט.

בא.א.ק יודעים כי הבלם חתום במכבי חיפה עד 2023 ועל מנת לשחרר אותו יידרש סכום נכבד, מעבר לסיכום הכספי אליו יצטרכו להגיע עם פלאניץ' עצמו. בדיווח נכתב כי שחקן הירוקים נמצא גבוה מאוד ברשימות של א.א.ק, שנחושה לחזק את מרכז ההגנה שלה ברכש איכותי, אולם טרם ידוע האם בכוונתה לפתוח במשא ומתן עם מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי