קבהא בספק. לוי לשחקנים: "תבואו מוכנים למשחק גדול"

הקשר יידע רק ביום המשחק (ראשון) האם יוכל לפתוח נגד מכבי חיפה. במקרה ולא, מלי ישחק בעמדה אחורית. המאמן הכין את השחקנים לקראת המשחק על כרטיס לאירופה. "אם נחשוב על תיקו - נפסיד", אמרו במועדון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע רוצים להבטיח מחר (ראשון) כרטיס לאירופה. החבורה של רוני לוי תוכל להסתפק בתיקו נגד מכבי חיפה (20:30), אבל לפי דבריו של המאמן באימון נראה כי באר שבע אינה מכוונת לשם. "אם נשחק על תיקו – נפסיד", אמרו בבאר שבע, שם יעלו בהרכב החזק ביותר.

כאמור, ז'וסואה ושגיב יחזקאל לא ייקחו חלק בהתמודדות. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 ביום התקרית, במועדון בודקים אפשרות משפטית לשחררו. השחקן, כזכור, כבר הביע בפני אנשי המועדון את הקושי להישאר בישראל ואמר כי הוא רוצה לראות את בתו ואשתו, שלא מסוגלים לחיות בישראל. בבאר שבע צפויים להודיע מחרתיים, לאחר המשחק, כי יחזקאל נקנס. גם ז'וסואה ייקנס, אבל במועדון מצפים שהעזיבה תגיע ממנו.

רוני לוי ערך אסיפה ואמר: "לא צריך להגיד יותר מדי על חשיבות המשחק הזה, אתם צריכים לבוא למשחק כזה מוכנים. זה משחק גדול". שמונה אוהדים הגיעו לאימון היום ואמרו לשחקנים: "המועדון מעל כולם, אבל  תפסיקו להדליף לתקשורת".

רוני לוי | דני מרון

כזכור, לא מעט מורחקים יש לרוני לוי לקראת המשחק הקרוב. מיגל ויטור ואור דדיה מוצהבים (איתן רצון יפתח לצד מריאנו בריירו, קלטינס תורגל), חאתם עבד אלחמיד ולואי טאהא פצועים והמאמן תרגל מספר הרכבים ורק מחר יחליט על ה-11 שיפתחו. קבהא ערך היום אימון מלא, אך ספק אם הוא יוכל לפתוח. אם יהיה כשיר, רוני לוי רוצה לראות אותו ב-11. מחר יסיים אנתוני וארן את דרכו בקבוצה. גם איתמר שבירו צפוי לעזוב. רוני לוי תרגל את אלטון אקולטסה ואנתוני וארן לסירוגין.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; דוד קלטינס, מריאנו בריירו, איתן רצון, שון גולדברג; מרסלו מלי, מרואן קבהא (פארליי רוסה), תומר יוספי; רותם חטואל, סינטיהו סלליך (אנתוני וארן); אלטון אקולטסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי