שומרת על השלד: ברטקוס, מורגן והופמייסטר ימשיכו בק"ש

הקבוצה מהצפון הודיעה ערב מחזור הסיום כי שחקן ההגנה ובוגר מחלקת הנוער חתם לשלוש שנים נוספות. האופציה על השוער מומשה לאחר התלבטויות רבות. הקשר ימשיך גם הוא לשנה נוספת, אך השאיר בחוזה סעיף יציאה לחו"ל

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה נשארה אשתקד בליגה רק במחזור הסיום. העונה הסיפור היה שונה לגמרי והקבוצה של קובי רפואה הגיעה לפלייאוף העליון ובזמן רב הייתה בתמונת המאבק על אירופה. בקבוצה מהצפון החלו בהכנות לעונה הבאה והצליחו לשמור על השחקנים החשובים בסגל. הקבוצה הודיעה היום (ראשון) ערב מחזור הסיום נגד מכבי תל אביב (20:25, שידור ישיר בספורט4), כי השוער דז'יוגאס ברטקוס בן ה-31, המגן זיו מורגן והקשר יואב הופמייסטר ימשיכו גם בעונה הבאה.

לגבי שטקוס שהצטרף לקבוצה בקיץ 2018, בקבוצה התלבטו בשבועות האחרונים האם כדאי שהליטאי ימשיך. המחשבה הייתה שוער ישראלי על חשבונו אך לבסוף החליט הבעלים איזי שרצקי לממש את האופציה עליו ולהשאירו משום שהיה אחד ממצטייני הקבוצה העונה. ברטקוס יהיה הזר היחיד שימשיך.

מורגן, מגן שמאלי ובוגר מחלקת הנוער, חתם לשלוש שנים. עוד בינואר פרסמנו כי במועדון נחושים להשאירו. והומפמייסטר חתם לעונה נוספת אם כי בסביבתו ציינו כי השאיר לעצמו בחוזה סעיף לפיו יוכל לצאת לחו"ל. אם לא תגיע הצעה מתאימה הוא ימשיך במועדון הצפוני.

דז'יוגאס ברטקוס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי