לפחות שלושה שחקנים יעזבו ומה עם בכר? השינויים הצפויים במכבי חיפה

ראשי הירוקים צפויים להאריך את חוזהו של המאמן בשנתיים, ולהודיע על שחרורם של גלזר, חבשי וטאווטחה. וגם: עתידם של רוקאביצה ואשכנזי, השחקנים שעשויים לעזוב לאירופה, החיזוק הישראלי והשינויים במצבת הזרים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במשך קרוב לחודשיים, מאמן מכבי חיפה ברק בכר, ביקש מהשחקנים לא לחשוב על החוזים לעונה הבאה, אך לאחר שהירוקים הבטיחו אתמול (ראשון) סופית את האליפות, ניתן להתחיל בהכנות הרשמיות לקראת עונת 2021/22 שתצא לדרך עבור מכבי חיפה בעוד כחמישה שבועות, לאור השתתפותה בסיבוב מוקדמות הראשון של ליגת האלופות. הירוקים ייצאו לפגרה וההערכה היא שיחזרו לאימונים ב-15 ביוני.

נראה כי השבוע הקרוב יהיה עמוס מבחינת בניית סגל הקבוצה לעונה הבאה. בכר והצוות המקצועי הכינו רשימת מועמדים הן ישראליים והן זרים שיגיעו כאשר לא מעט עמדות ישתנו העונה למרות זכייה באליפות ראשונה מזה עשור. הצעד הראשון שיעשו בצוות הניהולי יהיה חידוש חוזהו של בכר. כזכור, בקיץ שעבר המאמן חתם לעונה אחת והיה מוכן לוותר על לא מעט כסף כדי להשתחרר מהפועל באר שבע, כעת בכר צפוי לחתום בשורות הירוקים לשנתיים נוספות.

יחד עם זאת, בסגל השחקנים צפויים להיות לא מעט שינויים. השוער עומרי גלזר שסיים את חוזהו, לא ימשיך, לצד עאיד חבשי שיבקש לעזוב בהשאלה או במכירה, כאשר המטרה למצוא קבוצה בחו"ל ואורי דהן שעשה עונה נהדרת בהפועל קריית שמונה מועמד להחליפו. אסף צור ורן קדוש עלו כמועמדים להצטרף כגיבוי לג'וש כהן. גם המגן השמאלי טאלב טוואטחה אמור להיפגש עם ההנהלה ולסכם על עזיבה כשהפועל באר שבע הוזכרה כאופציה לקלוט אותו. שמו של ירדן כהן ממכבי פתח תקווה עלה כמועמד להצטרף כמגן שמאלי

עאיד חבשי | מאור אלקסלסי

עתידו של יובל אשכנזי עדיין לא ברור, אך הנטייה של הירוקים היא לממש את האופציה בחוזה שלו, מתוך תקווה שיחזור ליכולת שאפיינה אותו אשתקד. התלבטות נוספת קיימת סביב עתידו ניקיטה רוקאביצה, שפתח בסערה אך מאז חודש ינואר חלה ירידה חדה בכושרו, בשל פציעה והתמודדות מול נגיף הקורונה. הירוקים מעוניינים שאוסטרלי שיחגוג בחודש הבא 34, יחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת שתתבסס על דקות משחק ומספרים שיספק בעונה הבאה. רוקאביצה עצמו קיווה לקבל הצעה משודרגת מהמזרח הרחוק, אך מכיוון שלא קיבל אחת כזו, הוא עשוי להסכים להצעה של מכבי חיפה.

בנוסף, מספר שחקנים בחיפה עשויים לעורר עניין באירופה. השמות הבולטים הם נטע לביא ומוחמד אבו פאני שירצו להשתדרג וינסו לעבור לליגה בכירה יותר, למרות שהם מחזיקים בחוזה לעונה הבאה. עדן שמיר נמצא על הכוונת במקרה ואחד מהם יעזוב. לעומתם סאן מנחם צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים, כמו כן גם רז מאיר.

גם בקרב הזרים צפויים להיות מספר שינויים, כאשר ארנסט מאבוקה יעזוב את מכבי חיפה, שכבר פועלת לצירוף מגן ימני זר על חשבונו ועוד אחד נוסף לחלק הקדמי. מעבר לכך, בחיפה בוחנים מספר אופציות ישראליות לחיזוק ההתקפה ובין השמות עלו מאוויס ציבוטה ודין דוד.

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי