בחיפה שיבחו את שחר על הבאת אצילי, בכר: "מי לא ירצה אותו?"

הנשיא זכה למחמאות לאחר הזכייה באליפות: "לא חששתי לרגע ומאוד נהניתי מהעונה הזו", אמר למקורביו. במועדון שיבחו את ההחלטה לצרף את הקשר בינואר: "צריך הרבה אומץ". בכר: "זה היה מהלך של יענקל'ה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"לא חששתי לרגע ומאוד נהניתי מהעונה הזו" כך אמר נשיא מכבי חיפה יעקב שחר לאנשים הקרובים אליו שעמדו לצדו במשך דקות ארוכות בסמי עופר לאחר חגיגות האליפות אתמול (ראשון) בתום ה-2:3 על הפועל באר שבע, אליפות ראשונה מזה עשור. שחר שהיה מלווה במשפחתו קיבל אהבה מכל אוהד ואוהד שהודה לו על כך שהחזיר לכרמל את תואר האליפות. שחר עקב מקרוב אחר החגיגות ועוד לפני טקס הענקת הצלחות היה זה הקפטן נטע לביא שניסה לסדר את חבריו והביט לכיוון הנשיא בהתרגשות ואמר: "איזה כיף שעשינו את זה".

 גם במועדון הירוק הודו כי לשחר ועוזרו עוזי מור היו מניות רבות באליפות – אם זה במהלך קיץ שעבר בו רצו והתעקשו על החתמתו של המאמן ברק בכר ולא פחות מכך בפני הדילמה הגדולה של העונה סביב החזרתו של הקשר עומר אצילי בחודש ינואר.

בכר הודה בעצמו כי ההחלטה הסופית הייתה של שחר. "בסופו של דבר זה היה מהלך של יענקל'ה", סיפר, "כל מאמן ירצה שחקן כמוהו. יענקל'ה בדק והחליט שהוא מביא אותו. ברור שביקשתי אותו, איזה מאמן לא יבקש את אצילי. הוא לא צריך להיות שובר שיוויון, הוא היה צריך להיות תוספת. הוא הגיע לקבוצה שהובילה את הטבלה בשמונה הפרש, הוא עשה ונתן הרבה. גם לו לא היה קל בחודש הראשון להתאקלם אחרי כל מה שהוא עבר. הקבוצה רצה והיה קשה, אבל בסוף הוא נתן לנו את התוספת".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

הבעלים שידוע כאחד האנשים המסורים וההגונים בספורט הישראלי, התייעץ רבות עד אשר קיבל החלטה כי למרות "פרשת הקטינות" אצילי יגיע בחיפה. "יענקל'ה ידע אז שמדובר בשובר שוויון והוא אכן צדק. צריך הרבה אומץ ותעוזה כדי לעשות מהלך כזה. וזה בדיוק מה שהיה צריך בכדי לקחת אליפות", אמרו במועדון.

גם בכר זכה ללא מעט מחמאות. בכר בחר שלא לדבר במסיבת העיתונאים אלא קרא לכל הצוות המקצועי ונתן להם לדבר. עוזר המאמן גיא צרפתי ומאמן השוערים גיא וייזינגר שיבחו את בכר ובעיקר ציינו את העובדה שהמאמן מאפשר לצוות שלו להיות דומיננטי ולראייה כמות מצבי ההבקעה ממצבים נייחים. "אצלנו לא לוחשים במועדון אלא מדברים ומתייעצים וזאת הגדולה של בכר", אמר צרפתי. בנוסף, בחיפה ציינו את השילוב של בכר גם בצד המקצועי וגם בצד המנטאלי. "בכר התנהל לאורך השנה כמו מנהל מקצועי ואחד כזה שיודע שכל פרט הוא חשוב. זה מתחיל באווירה טובה באימונים ומסתיים במסר אחר כל משחק ובכל מסיבת עיתונאים", אמרו במועדון.

בנושא אחר, במהלך היום (שני) צפויה להיערך פגישה בעיריית חיפה בה תתקבל ההחלטה לגבי החגיגות הרשמיות של המועדון כאשר הזמרת עדן בן זקן עשויה להופיע וזאת לאחר שחידשה את השיר 'ירוק בעיניים' אותו שר בעבר חיים משה. מי שכלל הנראה לא ייקחו חלק בחגיגות הרשמיות הם השחקנים הזרים מהנבחרות השונות כמו ניקיטה רוקאביצה שזומן לסגל נבחרת אוסטרליה וכן צ'רון שרי שזומן לנבחרת סורינאם.

עומר אצילי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי