הזרים בדרך החוצה, גיבוי לעבדה וריענון בהגנה: התכניות של פ"ת

במלאבס אמנם פספסו את החזרה לאירופה אחרי 15 שנה, אך ישנה שביעות רצון מעונת החזרה לליגת העל שהסתיימה במקום החמישי. פרייר וקופר מתנדנדים, גישושים כבר נעשו עם אלו ואולסק יצטרף לקישור. השינויים הצפויים

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ידעה שניצחון יספיק לה כדי לסיים במקום הרביעי ולהבטיח את הכרטיס לאירופה, במיוחד אחרי שהפועל באר שבע נקלעה לפיגור של שלושה שערים בחיפה כבר במחצית הראשונה. גם כשאריק ינקו שגה בגדול ואפשר למ.ס אשדוד לעלות ליתרון באצטדיון המושבה, ליאל עבדה ניצל טעות כדי להשוות ובמלאבס כבר ראו בעיניהם את המהפך והחזרה לאירופה לאחר 15 שנה – אבל בסופו של דבר הגיעה התפרקות בסיום, אז החבורה של גיא לוזון ספגה שני שערים מאוחרים ושוב נשארה רק עם המחמאות על עונת החזרה לליגת העל, אבל לא עם כרטיס למוקדמות הליגה האזורית.

שלושה הפסדים בסיום העונה היו יותר מדי, אך למרות זאת, לא מעט אוהדי הקבוצה שנכחו אתמול באצטדיון ידעו להעריך את העונה הטובה של קבוצתם, שבעונת החזרה לליגה הבכירה סיימה במקום החמישי ויכולה להתגאות בכך שעשתה בעיות לכל הקבוצות הגדולות בצמרת. "כולכם נתתם הכל וצריך להרים את הראש. נתנו עונה טובה ולא סתם סיימנו במקום החמישי", אמר המאמן גיא לוזון לשחקנים בחדר ההלבשה לאחר המשחק.

כעת יתחילו בפ"ת בהכנות לעונה הבאה: תחילת האימונים מיועדת לתחילת חודש יולי, כאשר הקבוצה תסגור בשבוע הקרוב מחנה אימונים שעשוי להתקיים בסרביה. בניגוד לשנים האחרונות, מתקן האימונים בוניגזל שבאוסטריה יומר במחנה אחר. מנהל קבוצה חדש עדיין אין, כאשר אמש היה זה משחקו האחרון של עמי פאן.

גיא לוזון | קובי אליהו

נעבור לסגל: בפ"ת האריכו כבר את חוזיהם של אריק ינקו, מרכוס דיניז וירדן כהן, כשמי שנמצאים בסימן שאלה הם ירדן כהן ואור אינברום – באשר למגן השמאלי, סעיף הרכישה שלו עומד על 600 אלף שקלים ובפ"ת לא ימהרו לממש אותו.

שינויים צפויים נוספים בהגנה הם עזיבת המגן הימני תומר לוי, שבקבוצה מקווים להחליפו בדור אלו שאיתו כבר החלו גישושים,.כשמי שעוד בסימן שאלה הוא הבלם דניאל פלשר, שזוכה להתעניינות בארץ ובחו"ל ועל פי מקורביו, בחוזהו קיים סעיף שחרור לכל קבוצה שתחפוץ בו.

דור אלו | מאור אלקסלסי

במצבת הזרים, מלבד דיניז, עבדיאל ארויו וג'וסי לופטה לא ימשיכו, כאשר במועדון טרם החליטו לגבי מורגן פרייר וארמנדו קופר, אך נראה שגם הם לא יישארו. הקישור יתרענן עם צירופו הצפוי של הקשר ניקו אולסק, שזכה לחיזורים מהמועדון בחודשים האחרונים.

מבחינת העוזבים: תאי בריבו שמסיים את חוזהו לא ימשיך, כאשר הקבוצה שתקלוט אותו בין אם באירופה ואין אם בישראל תצטרך לשלם דמי השבחה. בקבוצה מאמינים כי תימצא קבוצה לליאל עבדה כשבימים אלו מחפשים בצוות המקצועי שחקנים זרים לעמדות הקשר ההתקפי והחלוץ כגיבוי לשני השחקנים שיעזבו.

"אני חושב שהייתה לנו הזדמנות שלא רואים פה כל יום למועדון כמו מכבי פ"ת" התייחס עבדה לסיום העונה והמטרה שהתפספסה. "רצינו לשמח את הקהל עם מקום באירופה. לא הצלחנו, אבל מרימים את הראש לעונה הבאה. אני חושב שעשינו עונה אדירה. זו קבוצה צעירה, אבל בוגרת. מגיע שאפו לכולם מהראשון ועד האחרון".

ליאל עבדה | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי