ניקו אולסק במגעים מתקדמים עם מכבי פתח תקווה

פרסום ראשון: הקשר בית"ר ירושלים בעונה החולפת עשוי להיות הרכש הראשון של המאלבסים בפגרה. בשורות הכחולים התאכזבו משני ההפסדים הרצופים, אך אבי וגיא לוזון שידרו אמונה לשחקנים לקראת מחזור הסיום של העונה

(גודל טקסט)

עד לפני שני מחזורים, או תחילת השבוע ליתר דיוק, מכבי פתח תקווה ראתה את עצמה מתקרבת ליעד שהציבה לעצמה: מקום רביעי שיוביל ככל הנראה למקום באירופה בעונה הבאה. אלא שאמש (ראשון), המלאבסים צברו את הפסדם השני ברציפות, 0:2 להפועל ב"ש בקרב ישיר וסיבכו את עצמם משמעותית לקראת המחזור האחרון כשהם כבר לא תלויים בעצמם.

הקבוצה של גיא לוזון, שוב הציגה משחק בו לא הרבתה לאיים על השער של יריבתה והתקשתה להגיע למצבים, כאשר נראה שבימים בהם ליאל עבדה נמצא בכושר פחות טוב, שאר השחקנים מתקשים לייצר מצבי הבקעה. למרות ההפסד, בפ"ת עדיין מאמינים בסיכויים לסיים במקום הרביעי, כאשר הם יצטרכו לנצח את מ.ס אשדוד בבית ומנגד שהפועל ב"ש תפסיד למכבי חיפה בסמי עופר. "תנצחו את אשדוד. חיפה יצטרכו לנצח את ב"ש כדי לקחת אליפות-ותהיו באירופה", אמר היו"ר אבי לוזון לשחקנים בסיום המשחק בחדר ההלבשה בניסיון לעודד אותם.

במקביל למאבקים על אירופה, לספורט1 נודע שמכבי פתח תקווה מתקרבת לרכש המשמעותי הראשון שלה לעונה הבאה. קשר בית"ר ירושלים בעונה החולפת, ניקו אולסק נמצא במגעים מתקדמים וקרוב לסגירה במדי הקבוצה של גיא לוזון. אולסק, שעשה את הפריצה במכבי נתניה עם עלייתה מהליגה הלאומית, צפוי לשחק בקבוצתו השלישית בליגת העל לאחר היהלומים ובית"ר, כאשר במלאבס רצו מאוד להתחזק במרכז המגרש.

ניקו אולסק
אולסק. במגעים מתקדמים עם מכבי פ"ת | בית"ר ירושלים

בחזרה למשחק אמש. גם המאמן לוזון דיבר עם שחקניו בסיום ואמר להם: "זה משחק שני ברציפות שאנחנו עושים מחצית ראשונה טובה ומחצית שנייה על הפנים. יש לנו עוד סיכוי, תרימו את הראש". מנגד, גם השחקנים עצמם מודים שהיכולת שלהם בתקופה האחרונה לא משביעת רצון, כאשר הניצחון בק"ש לפני למעלה משבועיים, היה מעין הבלחה: "אנחנו לא בועטים למסגרת כבר חודש".

לקראת המשחק מול אשדוד, למאמן גיא לוזון תהיה בעיה לא פשוטה במרכז הקישור: ארד בר ייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים, כאשר מי שעוד יעדר הוא הקשר ארמנדו קופר, שימריא כבר היום לפנמה ויעזוב את הקבוצה, לאחר שכרטיס הטיסה נקבע לו עוד בטרם נדחתה הליגה. נכון לרגע זה, הנטייה היא לא להאריך את חוזהו וישנו סיכוי גדול שהוא סיים את דרכו בקבוצה.

לשחקנים חיכתה הפתעה עם הגעתם למתחם האימונים בשעת לילה, כאשר ניידת משטרה חיכתה במקום. זאת מחשש שאוהדי הפועל פ"ת, יחפשו "להחזיר" על הזיקוקים שנורו לשמיים לאחר ירידתם קבוצתם לליגה א' שלשום, זיקוקים שעל פי ההערכות נורו ע"י אוהדי מכבי פ"ת. לשחקנים גם הומלץ לא להחנות את הרכבים במתחם האימונים. 

ארמנדו קופר, ארד בר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי