נוסבאום הוצג כמאמן קריית שמונה, מכבי ת"א תציע מיליון שקל על נחמיאס?

כצפוי, מאמן בית"ר ת"א/בת ים חזר לצפון ויחליף את רפואה: "מקום שהיה לי בית במשך ארבע שנים והחיבור אליו טבעי, מודע לאתגרים שניצבים פנינו", אמר. הבלם מסיים חוזה, הקבוצה תדרוש דמי השבחה

(גודל טקסט)

ביום רביעי הפועל קריית שמונה תסכלה את מכבי חיפה עם תיקו 1:1 ואתמול (ראשון) הקבוצה של קובי רפואה סיימה את העונה עם תיקו 2:2 דרמטי נגד מכבי תל אביב. בכך הסתיים לו עידן קובי רפואה במועדון והבוקר, כצפוי, המועדון הכריז על החלפתו בעמיר נוסבאום.

כידוע, רפואה הגיע לקריית שמונה במהלך העונה שעברה וחילץ אותה מירידה לליגה הלאומית במחזור האחרון, הפך אותה לקבוצת צמרת שלא הייתה רחוקה מהשגת המקום באירופה וכעת עשוי לעבור בית"ר ירושלים. את מקומו, כאמור, יתפוס בעונה הבאה עמיר נוסבאום, מאמן בית"ר תל אביב/בת ים שהעפילה לחצי גמר גביע המדינה ובעברו שחקן הקבוצה.

"בתחילת דבריי אני רוצה להודות לאיזי שרצקי ויוסי אדרי על האמון והבחירה. קריית שמונה הייתה לי לבית במשך 4 שנים, בית שהחיבור אליו הוא טבעי ובו צמחתי בתור שחקן. אני מקווה ומאמין שהחיבור הזה יהווה גם הפעם קרקע פוריה להצלחה. אני מודע לאתגרים שניצבים בפנינו וממוקד מטרה. שיהיה בהצלחה!", אמר נוסבאום הבוקר, לאחר שחתם רשמית על חוזהו.

עמיר נוסבאום | אודי ציטיאט

מתחת לפני השטח במועדון כבר התחילו בניית הסגל כאשר הודיעו על המשך דרכם של השוער הליטאי דז'יוגאס ברטקוס, המגן זיו מורגן והקשר יואב הופמייסטר. המטרה של נוסבאום והבעלים איזי שרצקי לבנות שוב קבוצה צעירה על בסיס שחקני בית עם תוספת של חמישה זרים חדשים. כאמור השוער ברטקוס יישאר אך שאר הזרים יעזבו – מייקל אמאנגה, סאקו טורה שיחזור למכבי חיפה, לוסיו מרניאו ויוג'ין אנסה. שרצקי עוד רצה להשאיר את האחרון ואף הגיש הצעות גבוהות להפועל רעננה ממנה הגיע כמושאל בתחילת העונה אבל נראה כי גם המועדון מהשרון וגם השחקן עצמו מעדיפים למצות אופציות באירופה.

גם בקרב הישראלים תהיה מיני מהפכה כאשר המגן דור אלו יעזוב וכבר זוכה להתעניינות מצד מועדונים בליגת העל. עידן נחמיאס מסיים חוזה בקריית שמונה ומעדיף לצאת לאירופה אך גם מכבי תל אביב עשויה לפנות אליו ובמקרה כזה תצטרך לשלם דמי השבחה של כמיליון שקלים לקבוצה הצפונית. הבלם הנוסף, אורי דהן, מחזיק בחוזה עד סוף העונה הבאה אבל זוכה להתעניינות מצד מכבי חיפה שאף הציעה לרכוש מחצית מכרטיסו אבל זכתה לסירוב מצדו של שרצקי. גם עתידו של מוחמד שכר לא ברור והחלוץ עשוי לצאת לאירופה בעונה הבאה.

נוסבאום כבר החל בשיחות עם אנשי קריית שמונה ולא מן הנמנע שיבקש להביא מספר שחקנים מבית"ר תל אביב/ בת ים ביניהם פארפה גויאגון, נדב נידם ובר כהן. בנוסף גם שמו של קשר מכבי פתח תקווה, נאור סבג, עלה כמועמד.

לוסיו ושחקני ק"ש. סיימו עונה בטעם טוב | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי