עטר קיבל מבית"ר ירושלים הצעה נמוכה, הואצו המגעים עם ורד

אלירן עטר | אריאל שלום

מקורבים מעריכים שהחלוץ קיבל הצעה נמוכה משמעותית מחוזהו הקיים במטרה להראות לו את הדרך החוצה, גם הקפטן שקיבל חוזה לשנתיים יצטרך לקצץ. אוחנה מעדיף את סילבס, אך שוב ניסה לצרף את בלבול, ומה עם קובי רפואה?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שסיימה את רוב השלבים בבניית התקציב לעונה הבאה, בית"ר ירושלים מתחילה להאיץ את ההכנות לעונה הבאה. לספורט1 נודע כי החלוץ אלירן עטר קיבל לאחרונה הצעה נמוכה משמעותית מזה שהרוויח בחוזה הרגיל שלו, יותר משליש מהחוזה אותו הוא היה אמור להרוויח אם היה מגיע למכסת השערים והבישולים בחוזה.

ההערכה היא שבית"ר הגישה את ההצעה כדי להראות לאלרן עטר את הדרך החוצה וכפי שפורסם בספורט1, הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה מחזרות אחריו. עטר עצמו לא פוסל אפשרות לעזוב למועדון אחר אם יקבל הצעה טובה יותר. כרגע, פתח תקוה ובאר שבע מנסות לפתות אותו באמצעות חוזה ליותר מעונה אחת.

סיפור עטר הוא לא היחיד שיעלה לכותרות בימים הקרובים. בית"ר, כך מתברר, החלה בשיחות ראשוניות עם סוכנו של עידן ורד, אבי נימני, בנוגע לחוזה שהיא מציעה לו לשנתיים הקרובות. בשלב זה, בית"ר מציעה לוורד חוזה נמוך מזה שהרוויח בעונה שעברה. ורד מעדיף להישאר בבית"ר וממתין שהמועדון יעלה את הצעתו. הסוכנים של מקס גרצ'קין ולירן רוטמן קיבלו הודעה כי עליהם להגיע לפתיחת האימונים.

עידן ורד | אריאל שלום

בנוגע לעניין המאמן, אלי אוחנה עדיין רוצה את חיים סילבס, בעוד שמשה חוגג שהתרשם מרפואה, שרשם עונה מצוינת עם קריית שמונה ולא הפסיד בשני המחזורים האחרונים למכבי תל אביב ולמכבי חיפה, העביר את הסמכויות אליו. אוחנה, כך טוענים גורמים בהתאחדות, ניסה בימים האחרונים לבדוק שוב את האפשרות לצרף את מרקו בלבול. כרגע, בהתאחדות טוענים כי הניסיון לא נשא פרי.

שחקנים בקבוצה התייחסו אמש לדברים שכתב משה חוגג על מכבי חיפה. "קנאה זה דבר טוב ככל שמדובר בשאיפות חיוביות, כמו להתמודד על תארים. אנחנו עדיין רחוקים מזה, אבל אם נאמין ונביא לכאן שחקנים טובים, אפשר לבנות בסיס לשנים הקרובות. כרגע, זה באמת נראה כמו חלום רחוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי