לא רק אולסק ורייכרט: גם אלסאנה דומבייה חתם במכבי פ"ת

כפי שנחשף בספורט1, קשר בית"ר ירושלים הצטרף לשנתיים. גם הקשר שירד עם כפ"ס יצטרף בחוזה לעונה עם אופציה ובמועדון התרשמו מהשחקן בן ה-18.5 מחוף השנהב שלספורט1 נודע כי חתם במועדון. סבג וחדידה בדרך החוצה

(גודל טקסט)

רגע אחרי שהסתיימה עונת 2020/21 בליגת העל ומכבי פתח תקווה סיימה במקום החמישי, הכריזה הקבוצה על שתי החתמות מסקרנות למיוחד לעונה הבאה: כפי שפורסם לראשונה בספורט1, ניקו אולסק שעזב את בית"ר ירושלים חתם בקבוצה לשנתיים והוא לא היחיד שהצטרף, כי הבוקר (שני) חתם על חוזה גם בן רייכרט שירד ליגה עם הפועל כפר סבא ובעונה הבאה ישחק במלאבס, כשבחוזהו אופציה לעונה נוספת.

בנוסף לשניים שחתמו רשמית, לספורט1 נודע שהיום גם חתם על חוזה ארוך טווח הקשר בן ה-18.5 אלסאנה דומבייה. השחקן, אשר מגיע מחוף השנהב, מיועד לשחק כבר העונה בקבוצת הבוגרים לאחר שהרשים את הצוות המקצועי באימונים שערך עם הקבוצה בשבועות האחרונים.

רק הבוקר פרסמנו בספורט1 על התכניות של גיא לוזון וראשי המועדון לעונה הבאה והקשרים שהצטרפו הם רק הסנונית הראשונה משינויים שמתכנן המועדון, שכזכור רק העפיל לפני שנה בחזרה לליגת העל ובכל זאת סיים פסע מהעפלה לאירופה. עם החתמתם של דומבייה, אולסק ורייכרט נראה שמי שבדרך החוצה הם נאור סבג והקפטן גיא חדידה, כאשר ביחד עם ארד בר, פתח תקווה תיצור מרכז קישור חדש.

בן רייכרט | מאור אלקסלסי

הזרים מורגן פרייר וארמנדו קופר עדיין מתנדנדים וטרם התקבלה החלטה על עתידם, אולם ככל הנראה הם יעזבו יחד עם כל שאר הזרים ובקבוצה כבר החלו לחפש גיבוי לתאי בריבו וליאל עבדה, שני שחקני ההתקפה שלא ימשיכו בקבוצה ככל הנראה – במקרה של עבדה, כמובן, זה תלוי בהצעה שתגיע מחו"ל ובמועדון מעריכים שבסופו של דבר תתקבל אחת כזו שתשכנע את אבי לוזון למכור אותו. גם בחלק האחורי צפוי ריענון ובקבוצה כבר גיששו עם דור אלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי