רז מאיר הגן על חזיזה ואצילי: "זה הגיע מאופוריה, הם לא התכוונו"

רז מאיר, עומר אצילי, עופרי ארד | אריאל שלום

מגן מכבי חיפה יצא להגנת חבריו בראיון ל-103FM: "זה משהו שהשתחרר לאחר הרבה שנים בלי אליפות. זו אופוריה שלא הייתה ואני לא זוכר כמוה. היינו הקבוצה שהכי כיף היה לראות אותה". וגם: הרגע ששבר לכולם את הלב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה זכתה אמש (שני) באליפות ראשונה מזה כעשור, ונראה שהחגיגות רק התחילו. למרות זאת, היה אירוע שקצת הצליח להעיב את על ההישג המדהים, והוא הקריאות של דולב חזיזה ועומר אצילי. חזיזה נתפס שר על מכבי תל אביב, "יא גרמנים, יא ניאו נאצים", בעוד אצילי, שעד לפני שנה היה שחקן הצהובים, נתפס שר יחד עם האוהדים "לכל אוהד מכבי ת"א יש בת ז***".

השניים כבר הספיקו להתנצל. חזיזה כתב אינסטגרם: "בתוך ההתרגשות, ההמולה ושכרון החושים, המצב קצת יצא משליטה. לא התכוונתי לפגוע באף אחד, מתנצל בפני מי שנפגע". אצילי פרסם: "חברים, דברים קצת יצאו משליטה. לא הייתה כוונה לפגוע ולא שוכח מי היה איתי ברגעים הקשים. מחילה אם מישהו נפגע".

רז מאיר, מגן מכבי חיפה, התראיין היום בתכנית הספורט של 103FM והגן על חבריו: "אני חושב שמן הראוי שלא אתייחס לסוגיה הזו. אני כן יכול להבין שזה הגיע ממקום של אופוריה ושל משהו שהשתחרר אחרי כל כך הרבה שנים שלא לקחנו אליפות והייתה שמחה גדולה. אני לא חושב שהם התכוונו לזה וגם גם התנצלו. צריך להסתכל על הדברים הטובים. בסופו של דבר יש פה קבוצה של שחקנים שעבדו קשה כל השנה והגיע לנו לשמוח. ברור שאני לא מצדיק את זה, אבל אני יכול להבין שזה הגיע מאופוריה והם לא התכוונו לזה בלב שלם".

האזינו לראיון

שמחת האליפות: "התחושות מאוד טובות, חלום שמתגשם. בתור אחד שהיה בנוער של מכבי חיפה, חלמתי להניף את הצלחת ביחד עם הקבוצה הבוגרת, במיוחד שזה מגיע אחרי 10 שנים שזה לא קרה. התחושה עוד יותר כיפית ושמחה, אני שמח שגרמנו לכל האוהדים שחיכו כל כך הרבה זמן לשמוח".

מכבי חיפה זוכה באליפות | מאור אלקסלסי

תקופת ההשאלות והאם חלם שיחזור להיות שחקן במכבי חיפה: "גדלתי בהפועל ראשון לציון, בנוער עברתי למכבי חיפה ויצאתי להשאלות בבני יהודה והפועל אשקלון. אחר כך חזרתי למכבי חיפה. דמיינתי שאחזור, עבדתי קשה בשביל הרגע הזה. יצאתי להשאלות בשביל להשתפשף ולהיות מספיק טוב כדי לחזור לקבוצה הבוגרת לעזור לה. אתמול, עם 30 אלף אוהדים בסמי עופר, זו הרגשה מטורפת. אופוריה שלא הייתה ואני לא זוכר כמוה".

ההבדל בין מכבי חיפה של העונה לזו של העונה הקודמת: "גם בעונה הקודמת וגם עכשיו היו שני צוותים מדהימים. מרקו בלבול עשה עונה מצוינת ובנה את השלד. ברק בכר בא עם צוות חדש שהיה מפוקס בלהביא אליפות. היה חדר הלבשה טוב שכולם ביחד עבדו למען מטרה אחת. אני שמח שהצלחנו לעשות את זה כי היינו ראויים לזה".

התיקו מול קריית שמונה: "בכל עונה יש עליות וירידות. כמו שהיו רגעים פחות טובים, היו גם רגעים מצוינים. היה לנו רצף ניצחונות מדהים ולא ספגנו הרבה שערים. הרגע הכי גדול ששבר את הלב של כולם היה התיקו בקריית שמונה, שספגנו שער בדקה ה-93, אבל התאוששנו. היינו ב-11 הפרש והייתה גם תקופה קצרה שמכבי ת"א הובילה ב-4 הפרש. יש עליות וירידות. הצלחנו להתעלות על עצמנו. כמו שרואים בסטטיסטיקות – אנחנו הקבוצה שהכי כיף לראות אותה, שניצחה הכי הרבה, הבקיעה הכי הרבה וספגה הכי מעט. לקחנו את האליפות הזאת ובצדק".

רז מאיר | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: דולב חזיזה, עומר אצילי, רז מאיר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי