עידן נחמיאס: "קיימת אופציה שאעבור לקבוצה בישראל"

בלם הנבחרת, שסיים את חוזהו בקריית שמונה והפך לאחד המלפפונים החמים של הכדורגל הישראלי, התראיין ל-103FM: "צריך לקחת החלטה נכונה, שום דבר לא סגור". בהמשך נפרד רשמית מהקבוצה הצפונית: "זה הזמן שלי להתקדם"

(גודל טקסט)

עידן נחמיאס הוא אחד מהמלפפונים החמים של הקיץ בכדורגל הישראלי. בלם הפועל קריית שמונה סיים את חוזהו במועדון הצפוני ויעזוב, כאשר השאיפה שלו, כך נראה, היא לעבור לשחק מעבר לים. השחקן, שחבר בסגל נבחרת ישראל, עזר לקבוצתו אתמול (ראשון) לסיים ב-2:2 מול מכבי תל אביב במחזור סיום העונה – וק"ש לקחה לצהובים ארבע נקודות בפלייאוף העליון, בדיוק הפער בו הם סיימו מהאלופה הטרייה מכבי חיפה.

נחמיאס התראיין לתכנית הספורט של 103FM ותחילה התייחס למשחק מול מכבי ת"א, שהגיע אחרי ה-1:1 הסופר דרמטי מול מכבי חיפה, שמנע מהירוקים אליפות כבר במחזור הקודם: "אחרי התיקו מול מכבי חיפה אמרנו שנשמור על הגינות, נבוא אותו דבר – וככה באמת היה".

האזינו לראיון המלא

הקבוצה הבאה שלו: "רק היום התחלתי קצת להתעסק בזה. עוד לא ישבתי עם הסוכן שלי אפילו. לקחתי קצת חופש אחרי המשחק אתמול. בקרוב ניפגש, נשב על הדברים ונראה מה נכון ומה פחות נכון. צריך לקחת החלטה נכונה אחרי העונה הזו. רועי קהת נסע לאוסטריה פחות או יותר באותו גיל ופחות או יותר באותו מצב בזוגיות. אני מאורס עכשיו. היא תטוס איתי בכל מקרה לאן שאלך. אני מחכה לראות, שום דבר עוד לא סגור, אני לא רוצה להקדים את זה".

האם קיימת אופציה שיעבור לקבוצה ישראלית אחרי שבעבר היה קרוב להצטרף למכבי ת"א: "קיימת, אבל מחכים לראות את כל האופציות".

מאוחר יותר, הבלם נפרד רשמית מקריית שמונה וכתב באינסטגרם: "מנערים ג' ועד היום, רוצה להגיד תודה למועדון ענק שתרם לי המון. תודה גם לאוהדים שהגיעו ותמכו, זה לא מובן מאליו! שמח שבעונה האחרונה עמדנו במטרה שהייתה לנו והגענו לפלייאוף העליון אחרי המון זמן. זה הזמן שלי להתקדם הלאה, מאחל לכולם הרבה הצלחה ובריאות וכבר מתגעגע לכולם!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי