ב"ש מנסה לרכוש חלק מכרטיסו של כנעאן, הוכרז שת"פ עם דימונה

מוחמד כנעאן, ארסנט מאבוקה | דני מרון

ג'קי בן זקן דורש מחיר גבוה, במועדון מנסים למצוא תכנית חלופית. רוסה יגיע לאימון הבכורה אם לא ימצא קבוצה. פגישות ייערכו עם חטואל וטאהא לגבי הארכת החוזים שלהם. ברקת על שת"פ: "מקווה שיותר ילדים ישחקו"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שנפרדה אתמול (שני) מהמנכ"ל אסי רחמים, הפועל באר שבע מאיצה את ההכנות לעונה הבאה. ביממה האחרונה נערכו מספר שיחות על מנת לנסות ולקדם את נושא הרכש ולקבוע תאריכים סופיים לתחילת האימונים וקיום מחנה האימון בפולין.

המסקנות העיקריות: באר שבע צפויה להתחיל להתאמן בעוד כשלושה שבועות, כלומר בשבוע שמתחיל ב-20 ביוני, כשהיום המדויק ייקבע השבוע. כשבעה ימים עד שבועיים לאחר מכן, הקבוצה תצא למחנה בפולין. הליגה האזורית תיפתח ב-8 ביולי והקבוצה מבירת הנגב אמורה להיות מדורגת עד שלב הפלייאוף.

לאחר שהתברר שרוני לוי מנסה להרכיב צוות מקצועי חדש, הבוקר נודע כי מי שנמצא על סף סיכום הוא מאמן השוערים שי הס, שאימן במחלקת הנוער של מכבי תל אביב. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי לוי מעוניין בשוער העבר וכעת האחרון קרוב לחתימה בבאר שבע. בנוסף, מאמן הכושר מיכאל ברוש צפוי להישאר.

רוסה. בב"ש לא יעמדו בדרכו החוצה | מאור אלקסלסי

בינתיים, במועדון ממשיכים לנהל מגעים עם שחקנים ישראלים ומחפשים מספר זרים בעמדות מסוימות. באשר לפארליי רוסה, במועדון החליטו כי במקרה שתגיע הצעה לא יעמדו בדרכו של השחקן, אך בשלב זה הם נתקלים בקשיים לשחררו ללא פיצוי. לכן, אם רוסה לא ימצא קבוצה תוך שבועיים, הוא יזומן לתחילת האימונים ואז יוחלט מה עושים איתו.

במהלך השבוע תיערך פגישה עם לואי טאהא לגבי הארכת החוזה שלו בקבוצה, בה יוצע לו חוזה לעונה נוספת. אתמול נועד השחקן עם המאמן רוני לוי לפגישה בה דובר על העונה הבאה, זאת משום שהאופציה בחוזה שלו תפוג היום. בפגישה, בה נכח גם אליניב ברדה, הובהר לשחקן כי המועדון מתארגן לאירופה ובימים הקרובים תיערך פגישה נוספת על מנת להאריך את חוזהו.

לוי הבהיר כי הוא מעריך את השחקן מאוד. כזכור, כבר לפני מספר שבועות פרסמנו כי במועדון החליטו להציע לשחקן חוזה לעונה נוספת ולדלג על האופציה בחוזהו, המבטיחה עזיבה תמורת פיצוי של שלוש משכורות. לרותם חטואל תוגש הצעה חדשה לשנתיים.

רוני לוי | מאור אלקסלסי

במקביל למגעים עם רועי גורדנה, דור מיכה ואופיר מרציאנו, בבאר שבע הוחלט כי במהלך השבוע הקרוב יוגשו הצעות חדשות לסינטיהו סלליך, שון גולדברג ואוהד לויטה, שמבוקש בהפועל חיפה. אנתוני וארן, כזכור, כבר נפרד מהמועדון ויעזוב (נתניה והפועל ת"א על הפרק), כאשר איליי מדמון ואיתמר שבירו אמורים לצאת להשאלה.

הפתעה מגיעה מכיוונו של מוחמד כנעאן. בבאר שבע הבינו כי המחיר שידרוש ג'קי בן זקן יהיה גבוה מאוד ולכן מנסים ליצור עסקה שבמסגרתה הקבוצה תרכוש רק חלק מכרטיס השחקן שלו תמורת סכום מסוים, כשמחצית מכרטיסו, למשל, תישאר בידי אשדוד. גם שמותיהם של יוג'ין אנסה וניר ביטון עלו, אך עדיין לא נרשמה התקדמות בנוגע אליהם: "העלינו המון שמות של מועמדים, בימים הקרובים נראה מה רלוונטי ועם מי להתקדם".

בנוגע לשחקני בית"ר ירושלים, אלירן עטר ועידן ורד, במועדון החלו לגשש בעניינם, אך מצד ורד נמסר להם כי רק לאחר סיום המגעים עם בית"ר הוא יוכל להתפנות להצעות אחרות. עו"ד גיא פרימור ייכנס היום רשמית לתפקידו. בבאר שבע סיפרו כי הוא מגיע עם המון תשוקה ו"רעב" לתפקיד. "תהיה לו המון עבודה בקיץ, הוא נכנס לתפקיד בתקופה לחוצה, עם הכנות לאירופה ושינוי בסגל, אבל כך יהיה אפשר ללמוד את המערכת בצורה יעילה יותר", אמרו במועדון.

אלירן עטר | מאור אלקסלסי

בתוך כך, הפועל ב"ש הכריזה היום על שיתוף פעולה מקצועי, חברתי וקהילתי עם מ.ס. דימונה. נשיאת המועדון, אלונה ברקת אמרה: "מי שמאמין בכל ליבו בעשייה לקידום הנגב והדרום, נמצא בעשייה תמידית, כדי לרתום חברים נוספים למסע ולהרחיב את מעגלי ההשפעה. עיריית דימונה בהובלתו של בני ביטון נמצאת בעשייה כזו ושמחנו למצוא ראש עיר נוסף, אוהב כדורגל ובעל חזון משותף שיהיה לנו חבר אמת למסע".

"מצאנו במהרה שפה משותפת וידענו שהמסע שלנו הוא מסע ששילוב כוחות בו יהפוך אותו לכזה שירתום וישמח אנשים רבים יותר. אני מקווה ששיתוף הפעולה יביא ליותר ויותר ילדים בדרום שישחקו כדורגל, יפיקו הנאה מהמשחק ויקבלו ערכים שילוו אותם בהמשך חייהם".

אלונה ברקת עם ראשי דימונה | הפועל באר שבע, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי