מכבי חיפה נקנסה ב-35 אלף שקל, מכבי ת"א ב-20 אלף שקל

אבוקות ביציע מכבי תל אביב | אריאל שלום

הירוקים עמדו לדין על התפרעות אוהדיהם בשלושה משחקים, הצהובים נקנסו בעיקר על המופע הפירוטכני של אוהדיהם ב"משחק העונה", מה שגרם לעצירת המשחק לעשר דקות. וגם: הקנס שספגה הפועל ת"א על שירת "שואה למכבי"

(גודל טקסט)

ערב גדוש בדיונים היה הערב (שלישי) בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. שלוש קבוצות בלבד עמדו לדין, אך היו אלה מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל תל אביב שכולן הואשמו בגין סעיפי התפרעות אוהדים והתנהגות בלתי הולמת של אוהדים.

באשר למכבי חיפה, היא עמדה לדין בגין התפרעות אוהדיה בשלושה משחקים שונים. תחילה הואשמה הקבוצה על התנהגות אוהדיה במשחק בבלומפילד נגד מכבי תל אביב, בפתיחתו הדליקו האוהדים מספר אבוקות ורימון עשן ירוק ובעקבות כך נקנסה הקבוצה ב-10,000 שקלים. מקרה דומה אירע נגד מ.ס אשדוד, בו ביציע נדלק רימון עשן ירוק ועל כך נקנסה הקבוצה ב-5,000 שקלים נוספים.

קנס נוסף שספגו הירוקים היה בגין אירועי המשחק בקריית שמונה, בסיומו מספר אוהדי הקבוצה השליכו בקבוקי שתייה ומצתים לעבר שחקני המארחת. מקרה זה עלה לקבוצה ב-20 אלף שקל בפועל. אגב, ביום רביעי הבא ייערך הדיון של דולב חזיזה שנתפס שר על אוהדי מכבי ת"א "יא ניאו נאצים" במהלך חגיגות האליפות.

אוהדי מכבי חיפה | אריאל שלום

מי שעמדה לדין בגין שני משחקים שונים בו אוהדיה התפרעו היא מכבי תל אביב. בעקבות "משחק העונה" נגד מכבי חיפה היא נקנסה ב-15 אלף שקלים, לאחר שאוהדיה הדליקו מספר רב של אבוקות ורימונים לאחר שער היתרון והמשחק נעצר בשל כך ל-10 דקות. הקנס כלל גם מספר חפצים שהושלכו מיציע אוהדיה לאורך המשחק.

הצהובים גם נקנסו על אירועי המשחק ביום ראשון נגד הפועל קריית שמונה, לאחר שבדקה ה-55 הבחין השופט בכוס משקה ובשני מצתים שהושלכו לדשא ואירועים אלה עלו הקבוצה ב-5,000 שקלים נוספים.

באשר להפועל תל אביב, הקבוצה ספגה קנס על סך 10,000 שקלים בעקבות שירת "שתהיה שואה למכבי" על ידי אוהדיה במשחק סיום העונה הסדירה נגד בני סכנין.

אוהדי הפועל ת"א בסכנין | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי