וילדסחוט נפרד: "להגיע למכבי חיפה זו אחת ההחלטות הטובות בחיי"

ההולנדי אישר כי יעזוב את הכרמל לאחר שנתיים: "סירבתי מספר פעמים להגיע כי התדמית של ישראל לא כל כך טובה, אבל עברתי למועדון הכי גדול במדינה ועם אוהדים שעשו לי פרפרים בבטן בכל משחק מחדש"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

זה היה באוויר מזה חודשים ארוכים, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) אפשר לומר שזה הפך לרשמי: יאניק וילדסחוט, הקשר ההולנדי של מכבי חיפה בשנתיים האחרונות, הודיע באמצעות עמוד האינסטגרם על עזיבתו.

וילדסחוט, כך סיפרו בכרמל, הבהיר לראשי מכבי חיפה שהוא מעוניין לשוב להולנד ולאחר שרשם עונה די מאכזבת וגם כך לא היה צפוי לקבל הצעה להאריך את חוזהו, הצדדים נפרדו ברוח טובה

"אחרי מספר ימים חלומיים, אני נפרד מאנשים שהיו זרים עבורי והפכו לחברים ואפילו משפחה", כתב וילדסחוט בהודעת הפרידה, "זה מאוד קשה לי לכתוב לכם בלי להתרגש. הגעתי לפני שנתיים אחרי שסירבתי מספר פעמים בעקבות התדמית שיש לישראל בהולנד, היא לא כל כך טובה. אחרי שחקרתי את הנושא, החלטתי לקפוץ על ההזדמנות וכעת אני יכול לומר שאחת ההחלטות הכי טובות שלקחתי בחיי הייתה לעבור למכבי חיפה, המועדון הכי גדול בישראל, עם האוהדים הכי טובים".

עוד כתב וילדסחוט: "לשחק באצטדיון סמי עופר כשהוא מלא זו אחת החוויות הכי טובות שלי בקריירה, זה מטורף. אני רוצה להודות לכל מי שהיה חלק מזה, מהבעלים ועד אנשי הצוות, השחקנים וכל מי שהיה איתי בקשר בדרך זו או אחרת. לסיים את הזמן שלי בישראל כאלוף, לא יכולתי לבקש סיום מתוק יותר. לכל האוהדים הירוקים, תודה רבה על שעשיתם לי פרפרים בבטן בכל משחק מחדש. קדימה לאתגר הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי