טאהא שוחח עם רוני לוי, התבקש להמתין להצעה חדשה

במועדון אישרו: הבלם התבקש לחכות מספר ימים בשל חילופי המנכ"לים. אלונה ואלי ברקת שוחחו עם דודו דהאן: צ'יבוטה עדיין מועמד, גם מאיר אם לא ימשיך בחיפה. פורסמו רשמית התאריכים של מחנה האימונים, שייערך בפולין

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מתכננים לקדם עוד השבוע את ההחלטות בעניין שחקנים שסיימו חוזה. כפי שפורסם כאן עוד במרץ, במועדון החליטו להציע ללואי טאהא הארכת חוזה לעונה נוספת ולא לדון באופציה במסגרתה יוכל להשתחרר תמורת פיצוי של שלוש משכורות. בשיחה נוספת שנערכה עם הבלם אתמול (שלישי), התבקש טאהא להמתין להצעה מספר ימים בעקבות חילופי המנכ"לים, שלא השאירו למועדון מספיק זמן להתארגן.

הבלם, שהוא שיאן ההופעות של הקבוצה באירופה, שמע מרוני לוי כי הוא מעריך אותו מבחינה מקצועית ורוצה שיישאר בקבוצה. כעת, השחקן ימתין להצעה עד תחילת השבוע. "אף אחד לא רוצה לשחרר את לואי, נגיש לו הצעה לעונה הבאה", אמרו אתמול במועדון.

ומה עם רכש? לספורט1 נודע כי אלונה ברקת ובעלה אלי נפגשו ביום ראשון עם סוכן השחקנים דודו דהאן. בפגישה שוחחו השלושה על מספר שחקנים ועל הרצון לקדם את הגעתם לקבוצה. דהאן מייצג מספר שחקנים, בניהם מוחמד כנעאן, ניר ביטון וקני סייף, ששמם עלה בשבועות האחרונים. בנוסף, במועדון התעניינו בהחתמת מגן ימני לצד אור דדיה. במידה שמכבי חיפה תחליט לא להגיש הצעה חדשה לרז מאיר, הוא יהפוך לאופציה עבור המועדון. בנוסף, דהאן הבהיר כי מאוויס צ'יבוטה ישוב לישראל.

רז מאיר | מאור אלקסלסי

בנוסף, במועדון החליטו לשפר את ההצעה לגבי סינטיהו סלליך. המטרה היא שהקשר יסגור סופית עד השבוע הבא בקבוצה. לגבי שון גולדברג ואוהד לויטה, במועדון ממתינים שיענו להצעה שקיבלו באמצעות סוכנם גלעד קצב. לויטה, כזכור, במשא ומתן גם עם הפועל חיפה.

אתמול סיכם שי הס על הצטרפותו למועדון כמאמן שוערים. בשלב זה, במועדון השהו את החתמת עוזר המאמן. חיים שאבו וגל כהן כבר זומנו לראיון, אך במועדון קיבלו רשימת מועמדים נוספת ויזמנו לפחות עוזר מאמן אחד נוסף לפגישה. מיכאל ברוש סיכם גם הוא על הישארותו ויעבוד לצד הפיזיולוג הפולני, לוקאס בורטניק. 

סינטיהו סלליך | דני מרון

בנושא אחר, בקבוצה הודיעו רשמית כי האימונים לקראת העונה הבאה ייפתחו ב-20 ביוני, בעוד מחנה האימונים ייערך בין התאריכים 29 ביוני ל-8 ביולי בקיילצה שבפולין, במהלכו "הקבוצה תקיים שלושה משחקי אימון – פרטים על היריבות ומועדי המשחקים יימסרו בהמשך", כך נמסר בהודעה רשמית של המועדון. הסיבה בגינה האימונים ייפתחו יחסית מוקדם נעוצה בעובדה שבאר שבע תחל את דרכה בליגה האזורית בסיבוב המוקדמות השני, כאשר המשחק הראשון בסיבוב זה יתקיים ב-22 ביולי והגומלין ב-29 באותו החודש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי