ק"ש נפרדה רשמית מנחמיאס שהוזכר כמועמד למאריבור

עידן נחמיאס | ברני ארדוב

הקבוצה פרסמה סרטון פרידה מהקפטן שסיים את חוזהו. הבלם שמחפש קבוצה בחו"ל התייחס לאוהדים ("תמיד הגעתם לכל מגרש ועודדתם") והתרגש: "קיבלתי פה את הבמה ואת סרט הקפטן וזה חלום ענק. תישארו בליבי לעד"

(גודל טקסט)

בניגוד גמור לעונה שעברה, הפועל קריית שמונה של קובי רפואה עשתה עונה נהדרת וגם סיימה בטעם טוב כשכפתה שתי תוצאות תיקו על צמד המוליכות – 1:1 דרמטי נגד מכבי חיפה וכן 2:2 נגד מכבי תל אביב. אחד משחקני המפתח שלה היו הקפטן עידן נחמיאס שהחמיץ משחק ליגה אחד בלבד ולאור יכולתו הטובה – זומן לנבחרת ישראל.

סרטון הפרידה מעידן נחמיאס:

נחמיאס סיים את חוזהו וכבר אתמול סיפר על עתידו בריאיון ל-103FM ואמר כי קיימת אפשרות שישחק בקבוצה אחרת בליגת העל. הבלם בוחן אפשרויות בחו"ל כאשר ברשימה נמצאות שתי קבוצות מבלגיה וגם שתיים מפולין. גם מאריבות הוזכרות בין המועמדות. היום (רביעי) הקבוצה הצפונית פרסמה קליפ פרידה קצר עם תמונות וביצועיו: "מודים לך על תרומתך רבת השנים במועדון ומאחלים לך בהצלחה בהמשך הדרך".

נחמיאס צפה וסיפק כמה מילות פרידה גם הוא: "שלום לכל האוהדים היקרים רציתי להיפרד מכם ככה בכמה מילים. חשוב לי שתדעו שאני מאוד אוהב אתכם, מאוד מעריך אתכם על זה שבאתם לכל מגרש ועודדתם ותמכתם גם בתקופות שהיו לא קלות, ידעתם לבוא ולעודד. הייתם חיוביים ואני מאוד מעריך את זה".

מודה למועדון: "קריית שמונה תמיד יהיה בלב שלי אני רוצה להגיד לכם תודה גם על השנים הפחות טובות שחישלו ולימדו, תמיד הייתם בשבילי, נתתם לי את הבמה בליגת העל ואת סרט הקפטן שזה כבוד ענק. אני באמת מודה לכם. הסרטון מאוד מרגש. תודה רבה לכל שהכין, מי שיזם, מי שחשב על זה. מאוד מעריך אתכם ואוהב אתכם ושיהיה לכולנו הרבה בהצלחה".

עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי

בינתיים בקבוצה מתחילים להעביר הילוך בהכנות לעונה הבאה. לאחר ההכרזה על מינויו של עמיר נוסבאום למאמן, נוסבאום יביא עמו מבית"ר תל אביב/בת ים גם את עוזר המאמן ניב סידי והשניים החלו בבניית סגל. בשלב הראשוני בוחנים בצוות המקצועי שילוב של שחקנים זרים כאשר רק אחד נותר מהעונה שעברה והוא השוער הליטאי דז'יוגאס ברטקוס . בקריית שמונה מעוניינים לצרף שני זרים לחלק ההתקפי וזר נוסף למרכז השדה. עדיין לא הוחלט לגבי צירוף בלם זר שכן מעבר לנחמיאס, גם אורי דהן עשוי לעזוב והוא זוכה להתעניינות מצד מכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי