ביוון מתעקשים: פלאניץ' הבטיח לא.א.ק שיעזוב את מכבי חיפה

לפי התקשורת המקומית, הבלם סיכם בקבוצה בה היה מבוקש בקיץ שעבר והבטיח כי ישוחרר בחינם לאור המצב הביטחוני ישראל. הירוקים לא מתרגשים והבהירו: קבוצה שתרצה אותו תצטרך להגיש הצעה כספית גבוהה מאוד"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה זכתה באליפות היסטורית ביום ראשון האחרון אחרי שגברה 2:3 על הפועל באר שבע. בקבוצה של ברק בכר רוצים להשאיר כמובן את השחקנים הבולטים בסגל ואחד מהם הוא בוגדן פלאניץ'. הבלם היה אחד מגיבורי האליפות כשרשם 31 משחקי ליגה ו-36 בכל המסגרות. לפני חמישה ימים דווח כי א.א.ק אתונה היוונית בעקבותיו והיום (חמישי) אף נטען מעבר לכך כי פלאניץ' סיכם בקבוצה.

לפי האתר היווני "sport24", הבלם כבר היה מבוקש במועדון בקיץ שעבר אך ביוונים נרתעו מהסוגיה המשפטית בינו לבין סטיוואה בוקרשט. כעת המצב שונה. נטען כי הבלם בן ה-29 סיכם בעל פה במועדון והבטיח כי בימים הקרובים ישיג את השחרור ויהיה שחקן חופשי. במכבי חיפה לא מתייחסים לדיווחים ברצינות וטוענים כי קבוצה שתרצה את פלאניץ' תצטרך קודם כל לפנות אליהם ולהגיש הצעה כספית גבוהה מאוד.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1047488

"פלאניץ' הבהיר לאנשי המועדון בישראל שאינו מרגיש בטוח במדינה בגלל המצב הביטחוני", נטען בהתייחסות לתקופה בה נורו טילים על ישראל. נזכיר כי פלאניץ' חתם בשעתו על חוזה לשלוש שנים ועל כן הוא מחזיק בחוזה עד 2023.

מנגד, בדיווח נטען מנגד כי בעלי המועדון, דימיטריס מליסנידיס, אינו משוכנע כי הבלם הוא זה שצריך להנהיג את ההגנה שכן הקריירה שלו עד עתה מספקת אך לא מעבר לכך. בקבוצה מחכים לראות האם הבלם המוכשר סטרטוס סווארנס בן ה-23 יעזוב או לא. הוא מצפה לשחק בליגה בכירה יותר אך כרגע לא התקבלו הצעות.

בוגדאן פלאניץ' חוגג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי