בכיר בב"ש אישר: גורדנה סיכם לשנתיים. טאהא שוחח עם ברקת

רועי גורדנה | אריאל שלום

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הקשר סגר את תנאיו וביקש להיפגש עם מ.ס אשדוד לפני שיחתום רשמית. פערים עם סכנין לגבי גנאים, הבלם שמע מהבעלים כי בקבוצה רוצים שימשיך תמורת קיצוץ. וגם: מי חליף את לויטה?

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מאשרים הבוקר (שישי) כי הקשר רועי גורדנה סיכם לשנתיים בקבוצה וכעת הם ממתינים למעמד החתימה. השחקן ביקש להיפגש שוב רק בתחילת השבוע, מאחר שקבע מראש להיפגש עם מ.ס אשדוד לפני שיחתום באופן רשמי. "גורדנה קיבל הצעה מכובדת ואנחנו מעריכים שיחזור לקבוצה. אחרי עונה מצוינת, זה השחקן הראשון שעלה בשיחות שלנו", אמרו במועדון. על מועמדותו של גורדנה וכן על הסיכום המתקרב איתו פורסם לראשונה בספורט1.

כעת, במועדון ממשיכים לנסות ולקדם הגעת שחקנים ישראלים נוספים. איהאב גנאים מסכנין ממתין לסיכום בין המועדונים, כשבאר שבע מסרבת לשלם כרגע 400 אלף דולר לסכנין ומציעה סכום נמוך יותר – כמחצית בלבד. בנוגע לדור מיכה, השחקן סיכם את רוב תנאיו במועדון וכעת בודקים את נושא דמי ההשבחה שייתכן שמגיעים למכבי תל אביב. לרוני לוי הוצע גם המגן רז מאיר ואם לא יחתום בחיפה, במועדון ינסו לצרפו.

מספר שחקנים בקבוצה, בניהם דוד קלטינס, התבקשו לאחרונה לקצץ משמעותית בחוזה כדי להישאר. קלטינס עצמו מחוזר על ידי בית"ר ירושלים ורוצה לעבור לבירה, אך בסביבתו טענו כי "דוד לא יוותר על שקל. אם רוצים שהוא יעזוב, שישלמו הכל". יש לציין כי רוני לוי לא קיבל החלטה סופית בעניינו, אך לאור השכר הגבוה וההתנגדות לקיצוץ נראה כי לא יעמדו בדרכו.

איהאב גנאיים | אודי ציטיאט

בנושא אחר: הבלם לואי טאהא שוחח עם אלונה ברקת במטרה להגיע להבנות בנוגע לעונה הבאה. טאהא, כמו שחקנים אחרים, קיבל הצעה לקצץ בשכרו תמורת הישארות ושני הצדדים לקחו פרק זמן של מספר ימים כדי לחשוב. "רוצים שלואי יישאר, הכל תלוי בו עכשיו", אמרו בבאר שבע.

אחרי הסיכום העקרוני עם שי הס לתפקיד מאמן השוערים והישארותו של מיכאל ברוש, במועדון מנסים לסגור גם את נושא עוזר המאמן. כזכור, חיים שאבו לא יגיע בשל פערים כספיים ובמועדון רוצים להיפגש עם מועמד נוסף לפני שיחליטו האם גל כהן יקבל את התפקיד. בימים האחרונים נעשה פניה למאמן הכושר של עירוני קריית שמונה, שלומי ודררו, אך בשלב זה הוחלט כי ברוש ימלא את תפקידו לצד הפיזיולוג הפולני לוקאס בורטניק.

אגב, לאחר שאוהד לויטה עזב ובחר לחתום בהפועל חיפה כפי שחשפנו בספורט1, בהפועל באר שבע החליטו לקדם הבאת שוער אחר. במועדון עדיין שוקלים להחתים שני שוערים בכירים לעמדה הזאת, כשאופיר מרציאנו הוא המועמד המוביל לצד אריאל הרוש. גם אופציית יואב ג'ראפי מאשדוד נבדקה.

לואי טאהא | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי