לויטה מתרחק מב"ש, עסקת גורדנה קרובה לסיכום. יחזקאל נקנס

אוהד לויטה | מאור אלקסלסי

השוער, שעל המגעים בינו ליואב כץ פורסם לראשונה בספורט1, יקבל הצעה אחרונה ואם יסרב - יעזוב. קשר אשדוד מתקרב. במועדון אישרו שמאיר וגנאים הוצעו וזעמו על האמירות של אנשי הפועל ת"א. וגם: כמה ישלם החלוץ?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מגבירה את המאמצים לסיכום עם מספר שחקנים. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, רועי גורדנה הוא המועמד המוביל להגיע לקבוצה בחלון ההעברות. לפני מספר ימים דווח כאן כי חלה התקדמות משמעותית במשא ומתן ובבאר שבע מעריכים כעת שגורדנה יסכם את תנאיו כבר בשבוע הבא. גם המגעים עם דור מיכה נמצאים בשלב מתקדם ושחקן נוסף שבאר שבע פנתה לגביו הוא איהאב גנאים מבני סכנין, שעשוי להגיע כשחקן משלים לרוטציה.

במועדון אישרו אתמול כי רז מאיר הוצע להם ויהיה רלוונטי אם לא יחתום במכבי חיפה, בדיוק כמו במקרה של מאוויס צ'יבוטה. במועדון לא אהבו את דברי אנשי הפועל תל אביב לפיהם אם תזכה בגביע, היא עשויה לקבל אישור לשחק באירופה. "המקום שלנו כבר הובטח, גם הם יודעים את זה. מה שנאמר לפני הגמר לא הוגן", אמרו.

לגבי אוהד לויטה, שעל המשא ומתן המתקדם בינו לבין הפועל חיפה פורסם לראשונה בספורט1, במועדון מרגישים כי הוא מתרחק ורוצה לחתום אצל יואב כץ. ללויטה תוגש הצעה אחרונה ואם לא יענה עליה בחיוב, הצדדים ייפרדו באופן רשמי.

גורדנה מתקרב לבאר שבע | לירון מולדובן

ועוד בהפועל באר שבע, היום אישרו בקבוצה כי שגיב יחזקאל, שהושעה כמו ז'וסואה משני משחקי הליגה האחרונים של הקבוצה בעקבות העימות ביניהם, התנצל ונקנס לאחר שהתייצב ביום ראשון לוועדת משמעת פנימית. עונשו של יחזקאל זהה לשל ז'וסואה, משמע 20 אחוז ממשכורת החודש האחרון.

שגיב יחזקאל | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי