בהפועל ת"א מתכוונים לשחרר שני בלמים, סירושטיין מועמד להצטרף

האדומים מקווים שגוטליב ואבו עביד ימשיכו בעונה הבאה, חרף העובדה שסיימו את חוזיהם בקבוצה והאחרון מחוזר בב"ש. קולו יילחם על מקומו ושלמה צפוי לצאת בהשאלה. החלו שיחות מול שחקן הפועל חיפה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בימים אלו עובדים בהפועל תל אביב על התוכניות לעונה הבאה, במטרה לבצע שינויים מרכזיים בעמדות מפתח ולמעשה לבנות קבוצה כמעט חדשה, על מנת לברוח ממאבקי התחתית ולזכות במקום בפלייאוף העליון. בצוות המקצועי מתמקדים קודם כל בחלק האחורי, שם עשויים לקבל החלטה סופית עוד לפני פתיחת האימונים.

שני הבלמים אותם מעדיף להשאיר ניר קלינגר לעונה הבאה הם אדי גוטליב ואיאד אבו עביד, שמאוד מוערכים על ידי מאמן ואף קיבלו את ההזדמנות בהרכב בחצי גמר ובגמר הגביע. יחד עם זאת גם גוטליב וגם אבו עביד יכולים לחתום כעת בכל קבוצה אחרת מכיוון שהחוזה שלהם בהפועל תל אביב הסתיים.

גוטליב שהרוויח בעונה החולפת כ-160 אלף יורו, יותר מכל אחד אחר במועדון, החמיץ לא מעט משחקים בשל פציעות ובהנהלה חוששים שיסבול מפציעות נוספות גם בעונה הבאה. ההצעה שגוטליב קיבל נמוכה יותר מהעונה הנוכחית והוא אמור להשיב עלייה בקרוב.

איאד אבו עביד, אדי גוטליב | ברני ארדוב‎

אבו עביד לעומת זאת שמבוקש גם בהפועל באר שבע, מעורך מאוד מקצועית ונחשב לשחקן ההגנה החשוב ביותר העונה. הבלם קיבל הצעה לחוזה חדש עם שדרוג קל בשכר וכמו גוטליב, הוא טרם השיב עליה.

סיאנדה קולו מחזיק בחוזה לעונה הבאה. הדרום אפריקאי מאוכזב מאיבוד מקומו בהרכב מאז חזרתו של גוטליב, אבל הוא ימתין להתפתחויות בבניית סגל הבלמים לפתיחת האימונים. רז שלמה שהיה התקווה הגדולה של הפועל תל אביב ואף זכה לזימון בנבחרת ישראל, נדחק במהלך השנה לקצה הספסל ולא נראה כי הדבר ישתנה בקרוב. במידה שלא תהיה לרז שלמה הצעה מאירופה, הכוונה היא להשאיל אותו לעונה אחת. מספר מועדונים מעוניינים להשאיל את הבלם ה-21, אחת מהן היא בית"ר ירושלים.

במועדון פועלים גם לצירוף בלם חדש, כאשר מיקי סירושטיין מהפועל חיפה מועמד ומתקיימות מולו שיחות בנושא. כאמור לעיל, הכוונה היא קודם כל להתמקד בבניית החלק ההגנתי, הצד החזק של הקבוצה, ולאחר מכן לעבור להתקפה, כאשר משחק שחקנים יקבלו בימים הקרובים הודעה על שחרורם מהסגל.

רז שלמה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי