אוהדי ב"ש לוחצים להחזרת ז'וסואה. גורדנה על סף חתימה

ז'וסואה | מאור אלקסלסי

הקשר, שהעלה פוסט ראשון במדים האדומים, עדיין ממתין להחלטה בפורטוגל. הרוש ומרציאנו רוצים להגיע, הראשון עשוי לפרסם התנצלות במקרה שיחתום. קשר אשדוד צפוי לחתום לקראת אמצע השבוע

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בסביבתו של רועי גורדנה מאשרים כי הוא מעדיף את ההצעה של הפועל באר שבע על כל הצעה אחרת שהונחה בפניו עד כה. הקשר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, אמור להגיע בחוזה לשנתיים אחרי שקיבל הצעה גבוהה יחסית, כ-160 אלף דולר לעונה. בסביבתו סיפרו כי ימתין כשלושה ימים עד ההחלטה הסופית, משום שברצונו לשוחח פעם נוספת עם ראשי באר שבע וחיפה.

לסינטיהו סלליך הובהר כי אם יחתום יצטרך לקבל את העובדה שיהיה שחקן רוטציה משום שהמועדון מתכנן להחתים שחקנים נוספים בעמדה שלו. אחרי עזיבת אוהד לויטה להפועל חיפה, עליה פורסם כאן, במועדון הבהירו כי יעשו מאמץ להחתים את שון גולדברג.

בעניין השוער, באר שבע מנסה לצרף שני שוערים בכירים. בנוסף לאריאל הרוש, אופיר מרציאנו נמצא על הכוונת וגם שמו של יואב ג'ראפי עלה. לגבי הרוש, חלק מהאוהדים עדיין לא מעוניינים שיחזור ואף איימו למחות נגד החלטה כזאת בטענה שאמר בעבר דברים לא נעימים על המועדון. הרוש עצמו, אם ישוב, עשוי לפרסם התנצלות. בנוסף, באר שבע תנסה להאיץ את המגעים לגבי איהאב גנאים ומוחמד כנעאן.

אריאל הרוש | ההתאחדות לכדורגל

ז'וסואה עדיין ממתין להחלטה של הנהלת הקבוצה בעניינו. הפורטוגלי העלה היום פוסט ראשון מאז עזב את ישראל, עם מדי הקבוצה. הוא זכה לתמיכה גדולה מאוהדי באר שבע שרוצים שיחזור. ביממה האחרונה מופעלים לחצים על ההנהלה לנסות וליישב עם השחקן את ההדורים. הבלם עמית ביטון מחפש אתגר חדש בחו"ל או בליגת העל. גם איתמר שבירו ואיליי מדמון עשויים לעזוב, אך משום שיש להם חוזה זה יקרה בהשאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי