באר שבע הציעה לקבהא חוזה לשנתיים תמורת קיצוץ, סוכנו סירב

מרואן קבהא | דני מרון

הפועל ת"א וקבוצות נוספות גיששו אצל הקשר, שכרגע מעדיף לפתוח את העונה במועדון, אשר ממשיך לנסות ולקצץ לבכירים. בסביבת גורדנה הסבירו מדוע הוא מעדיף לחזור לבירת הנגב. לוי ייפגש עם שני מועמדים לתפקיד העוזר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הציעה למרואן קבהא להאריך את חוזהו בעונה נוספת בתמורה לקיצוץ בשכרו הנוכחי. לספורט1 נודע כי בשיחה עם סוכנו, דודו דהאן, הבהירה אלונה ברקת כי במועדון מתכננים לקצץ לשחקנים נוספים. נכון לכתיבת שורות אלה, בבאר שבע טוענים כי דהאן סירב להצעה. עוד מתברר, כי מספר קבוצות בליגת העל פנו לסוכן בבקשה לבחון אפשרות לצרף את קבהא. גם הפועל תל אביב ומ.ס אשדוד התעניינו בשחקן, אשר בשלב זה, כל עוד לא קיבל הודעה אחרת, מעדיף להתחיל את העונה בבירת הנגב.

בתוך כך, לואי טאהא ממתין להצעה סופית של המועדון, שביקש ממנו לקצץ תמורת הישארות. בשיחה עם ברקת הובהר לבלם כי הוא לא השחקן היחיד שהתבקש לקצץ. כזכור, גם דוד קלטינס קיבל בקשה דומה. בבאר שבע הבהירו כי האחרון לא משוחרר, אך אישרו שדובר על קיצוץ. כפי שפורסם כאן בסוף השבוע, קלטינס מעוניין לחזור לבית"ר ירושלים אם לא יישאר בבאר שבע, אך הבהיר באמצעות נציגיו כי לא יהיה מוכן לוותר על כסף אם יעזוב.

רועי גורדנה אמור לחתום במהלך השבוע. אתמול (שבת) ביקש השחקן שלושה ימים כדי לחשוב על ההצעות שקיבל. "מרגע שאלונה נפגשה איתו, לא הייתה לו לרגע אחד מחשבה אחת לסגור באשדוד. הוא נפגש עם ג'קי רק מתוך כבוד", אמרו בסביבתו של הקשר. "מכבי חיפה הגישה הצעה נדיבה, אבל יש גם מחשבה על איפה הוא יוכל לשחק יותר. בבאר שבע מייעדים לו משבצת של שחקן הרכב, בחיפה עוד לא בטוחים מה יעשו בקיץ". בכל מקרה, גורדנה לא אמור לחתום מחר וביקש להמתין עד אמצע השבוע.

בנושא אחר, הפועל באר שבע תיפגש השבוע עם שני מועמדים לתפקיד עוזר המאמן של רוני לוי. אחרי שמועמדותו של חיים שאבו ירדה מהפרק, במועדון ייפגשו שוב עם גל כהן ויזמנו לפגישה גם את עומר פרץ. ההערכה היא שאחד מהם יצטרף עד אמצע השבוע לצוות המקצועי.

גורדנה. בב"ש הוא מיועד להיות שחקן הרכב | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי