דור פרץ יצא לפורטוגל: "אין שום קשר לסיום החוזה במכבי ת"א"

הקשר ישלים בליסבון את הליך קבלת הדרכון האירופי שיסייע לו משמעותית במציאת קבוצה, אך בסביבת השחקן הבהירו שהוא עדיין ממתין להחלטת גולדהאר בכל הנוגע לשדרוג חוזהו. טננבאום צפוי לחתום לארבע שנים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה עם חגיגות הזכייה בגביע המדינה והשחקנים ואנשי הצוות המקצועי יצאו לחופש, אבל חלקם עדיין לא יודעים מה יעלה בגורלם בעונה הבאה.

המאמן פטריק ואן לוון וברק יצחקי צפויים בימים הקרובים להעביר הילוך בכל הנוגע להכנות לעונה הבאה ואז גם יוכרע עתידם של השחקנים שמסיימים חוזה, כמו אבי ריקן, איתי שכטר, איתן טיבי, ניק בלקמן, כמו גם של השוער דניאל טננבאום, אנריק סבוריט וכמובן דור פרץ שבקבוצה מקווים להשאיר אותם והמו"מ בעיצומו.

בכל הנוגע לדור פרץ, הבוקר (ראשון) יצא הקשר לליסבון, בירת פורטוגל, שם יקבל את דרכונו הפורטוגלי לאחר הליך שנמשך שנתיים ולאחרונה הושלם. "אין ליציאתו לפורטוגל שום קשר לסיום החוזה", הבהירו בסביבת השחקן, אולם מובן מאליו שדרכון אירופי יסייע לו למצוא קבוצה באירופה. בכל מקרה, דור פרץ ימתין בימים הקרובים להחלטתו של מיץ' גולדהאר, שצריך לאשר את ההצעה הסופית שתוגש לקשר וזו תכלול שדרוג משמעותי נוסף בשכרו בהשוואה להצעה האחרונה שהוגשה.

שבוע די גורלי למכבי ת"א. פרץ וטננבאום | אודי ציטיאט

לספורט1 נודע שדור פרץ מתכוון להמתין למכבי תל אביב מספר ימים ושאין בכוונתו לקדם מגעים מול קבוצות אירופיות, אלא אם תפנה בקרוב קבוצה בכירה – "מועדון אירופי גדול יותר ממכבי תל אביב" כפי שהגדיר זאת הקשר בעצמו

בעוד נראה ששכטר, בלקמן וריקן בדרך החוצה ושני הראשונים מבוקשים על ידי מספר קבוצות ובהן הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, אך הם עדיין ממתינים להודעה רשמית ממכבי ת"א, דניאל טננבאום צפוי בקרוב לחתום על חוזה חדש לארבע שנים, לאחר שנרשמה התקדמות במגעים והצדדים קרובים לסיכום. סבוריט קיבל הצעה לשנתיים נוספות והוא בשלב זה מתמקד בחיפוש אחר קבוצה באירופה, אבל אחרת עשוי להישאר בקריית שלום עד 2023.

ישלים חמש שנים בישראל? סבוריט | אריאל שלום

בינתיים, הקבוצה הודיעה באופן רשמי כי צירפה למחלקת הנוער את החלוץ בן ה-17, עומר פרוכטמן. החלוץ שנכלל בסגל נבחרת הנוער של ישראל ישתייך בעונה הבאה לקבוצת הנוער של הצהובים, לאחר שהגיע ממכבי פתח תקווה.

עומר פרוכטמן | מכבי תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי