לידור כהן חושף כמה ירוויח בתאילנד ועדיין כועס על השיפוט בדרבי

שחקן ההתקפה שנפרד מהפועל ת"א, דיבר ברדיו 103FM על קבוצתו החדשה: "ארוויח פי שניים ממה שהציעו לי, עקבו אחרי כבר שנה". על גמר הגביע: "בושה שלא בדקו את העבירה של יונתן כהן, מבאס שזה הוכרע על טעות שיפוט"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לידור כהן קיווה להיפרד מהפועל תל אביב עם ניצחון על מכבי תל אביב בדרבי, אך רשם הפסד כואב בגמר הגביע שנה שנייה ברציפות, לאחר שנוצח אשתקד מול במדי מכבי פתח תקווה הפועל באר שבע. רגע לפני שהוא מתחיל את דרכו בנונג בואה התאילנדית סיפר שחקן ההתקפה ברדיו 103FM על קבוצתו החדשה ועדיין לא שכח את אירועי הדרבי.

האזינו לראיון

על קבוצתו החדשה: "ביום רביעי צריך להיות בשגרירות תאילנד בישראל, לקבל את הוויזה ואחרי זה לבדוק מתי תהיה גישה. העונה מתחילה ב-31.7, האימונים כבר התחילו".

מה הרמה שם: "קשה לי להשוות, יש שם הרבה מקומיים ויש מקום רק לשלושה זרים, שהם צריכים להיות מעל הליגה. אני יודע שלא עושים שום הנחות לזרים, מי שלא טוב בא הנשיא אומר 'קח את כל כסף ואני מחליף אותך'. בחצי השנה הקודמת שהייתי בגיאורגיה, רצו אותי וזה לא יצא לפועל, כך שהם כבר שנה עוקבים אחריי".

לידור כהן חותם בליגה התאילנדית |

מה אתה יודע על הקבוצה: "לא הרבה. הם עלו לליגה הראשונה, אני אגור משהו כמו 50 קילומטר ממגרש האימונים, כי זאת עיירה מאוד קטנה ולא עיר".

מי שני הזרים הנוספים: "יש עוד שני ברזילאים ויש תקן לעוד אסייתי, אז אני יודע שיש עוד איראני איתי בקבוצה".

במהלך הדרבי לא חשבת שאולי אתה רוצה להישאר: "ברור שזה עבר בראש, תוך כדי משחק אם ניקח את הגביע, אולי אשאר ואקבל שדרוג בשכר. אבל בסופו של דבר שאני חתום כבר לפני, עם חוזה מאוד גבוה, כך שזה יכול לסדר אותי ואת המשפחה שלי".

לידור כהן | אריאל שלום

ההבדלים בשכר כאלה גדולים: "כן, כפול ממה שהציעו לי".

מה עבר עלייך בדקות האחרונות בדרבי: "אני יכול לומר שמכר הדשא זה נראה כמו מאבק לגיטימי על הכדור, אבל כשהולכים ל-VAR והולכים למצלמות אז אפשר לעצור על כל תאקל שיש בכדורגל, ככה שאם אתה מחפש אתה יכול למצוא".

הדחיפה של יונתן כהן על גוטליב: "בכלל מבייש שלא בדקו את זה, נלחמו נתנו את הדם, לא נפלנו ממכבי ת"א, זה כבר דרבי שני מינואר שאנחנו עומדים מולם ואין פערי רמות. אבל כשאתה נותן את הכל וזה מוכרע על טעויות שיפוט זה מבאס להחזיר ככה 15 אלף אדומים הביתה".

ארז פפיר, שחקני הפועל תל אביב | ברני ארדוב‎

התחברת להפועל תל אביב: "הרגשתי מדהים, זה מאוד מכבד ולא חסר דבר לאף שחקן. באמת שבאתי כל בוקר לחיוך, התחברתי למועדון ולקהל".

דיברת עם ניר קלינגר וסלים טועמה אחרי המשחק: "האמת שזה היה קשה כי הם היו בסערת רגשות, אבל נכנסתי לחדר ונפרדתי כי זה היום האחרון שלי בקבוצה, אמרתי להם תודה על הכל ושאני אוהב אותם. אבל זה היה קשה כי הם היו בסערת רגשות".

התחושות האישיות אחרי המשחק: "הלילה היה באמת קשה, כי היה הכל בדרבי הזה והיה רק חסר להגיע לפנדלים ועד היום לא ראיתי את המשחק. ראיתי רק את העבירה של יונתן והאדום של אייזן. זה גם גמר שני אני מפסיד ולקחתי את זה מאוד קשה".

ניר קלינגר | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי