בעזרת אנשי עסקים: נוף הגליל מנסה לצרף את נואף בזיע

נואף בזיע | מאור אלקסלסי

קבוצת רוכשים החליטה לקנות את כרטיסו של הקשר הצעיר, עליו אחי נצרת דורשת כשני מיליון שקלים, והעולה החדשה מקווה לצרפו. החלוץ אוניסיפורוס רושיאס, שכבש 17 שערים בליגה הקפריסאית, עשוי להגיע

(גודל טקסט)

אחרי שהעפילה לליגת העל, הפועל נוף הגליל שמה לעצמה כמטרה לנסות ולבנות את הסגל על מספר כישרונות צעירים מהליגה הלאומית. אחד כזה הוא הקשר נואף בזיע, שכבש תשעה שערים במדי אחי נצרת בעונה החולפת והיה מועמד למספר קבוצות בליגה הראשונה, אך הסכום שדרשו עבורו באחי מצרת מנע את מעברו.

כעת נראה כי נמצא הפתרון, לאחר שמספר אנשי עסקים מנצרת קנו החליט לרכוש את כרטיס השחקן של בזיע, שמוערך בכשני מיליון שקלים, וזאת כדי למנוע את עצירת התקדמותו לליגת העל. "לא נעמוד בפני התקדמות השחקן, אבל נדרוש את הסכום שאנחנו חושבים שמגיע לנו", אמרו באחי נצרת.

במקביל, בנוף הגליל ממשיכים במאמצים להחתמת זרים ולאחר הסיכום עם השוער הניו זילנדי סטפן מרינוביק, מסתמן כי גם החלוץ אוניסיפורוס רושיאס יצטרף לקבוצה של ירון הוכנבוים. הקפריסאי בן ה-28 שיחק עד כה רק במולדתו, בקבוצות כמו אומוניה ניקוסיה, א.א.ק לרנקה ופראלימני, כשאת העונה האחרונה העביר בשורות ארמיס אראדיפו, בה כבש 17 שערים ובשל כך הרשים את אנשי נוף הגליל. בגזרת הישראלים, ההערכה היא כי העולה החדשה תשאיר את המגן אלי בלילתי.

הוכנבוים. יצרף את נואף בזיע? | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי