סופית: לאמק בנדה לא ימשיך במכבי נתניה

לאמק בנדה | ברני ארדוב

הניסיונות להוריד מחירו או להשאילו לעונה נוספת לא צלחו והזמבי סיים את דרכו. טרם מומשה את האופציה על גורי, שזוכה להתעניינות בבלגיה. וגם: התנאים להצטרפותו של נואף בזיע

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אחרי שצירפה אתמול (ראשון) את שי קונסטנטין מבית"ר ירושלים, מכבי נתניה ממשיכה במאמצים לבנות את הסגל לעונה הבאה, אך במקביל נקבע סופית כי מי שלא ימשיך בקבוצה הוא הקשר לאמק בנדה. כפי שפורסם בספורט1 בחודש שעבר, בנתניה נעשו מאמצים על מנת להשאיר את הזמבי, בין אם ברכישה בסכום נמוך יותר או בהשאלה לעונה נוספת מארסנל טולה, אך אמש הודו במועדון כי שתי האפשרויות נדחו ומבחינתם השחקן סיים את דרכו.

האופציה על החלוץ פרננד גורי, שנעדר ממחזור הסיום של העונה עקב פציעה ברגלו, טרם מומשה ולנתניה יש עד ה-15 ביוני כדי להודיע לנציגיו האם בכוונתה לחדש את חוזהו בשלוש עונות נוספות, כאשר הרצון הוא גם לקבוע תג מחיר למכירה עתידית. כפי שנכתב כאן בעבר, מספר קבוצות בלגיות גילו עניין בגורי ואחרי מכלן, כעת הצטרפה לרשימה גם בירסחוט. יש לציין שלא מדובר במכירה שתתבצע מיידית, אלא במעקב של הקבוצות, אך ללא ספק החלוץ הותיר רושם חיובי והיהלומים יודעים שאם ירשום עונה טובה נוספת, הוא יוכל להיות פוטנציאל מכירה לא מבוטל.

בנוגע לגבי קניקובסקי לא חלו שינויים. בנתניה נעשים מאמצים גדולים להחתימו על חוזה חדש, אך ההערכות הן שהדבר לא יקרה, כשללא קשר, משהבינו במועדון כי יהיה קשה למצוא מישהו שייכנס בדיוק לנעליו, הוחלט לחפש שחקנים בעלי פוטנציאל שטרם עשו את הפריצה. שניים מהם הם נואף בזיע, שחקנה של אחי נצרת שעל מועמדותו פורסם בספורט1, ואמיר ברקוביץ' מבית"ר תל אביב/בת ים.

בנוגע לבזיע, בקבוצה מהמגזר ציינו כי אין לשחקן תג מחיר ועל פי ההסכם בינו ובין סוכנו אבי נמני לאחי נצרת, אם תגיע הצעה טובה היא תישקל בחיוב. כך או כך, קודם כל השחקן עצמו יצטרך להחליט היכן הוא מעוניין לשחק. גם בנוגע לברקוביץ' המצב דומה, כשגם הוא מבוקש על ידי מרבית קבוצות הליגה הבכירה, אך בשונה מבזיע, מדובר בשחקן חופשי שגם לא משתייך למכבי ת"א.

בינתיים, נקבע תאריך לפתיחת האימונים: כבר ב-17 ביוני יגיעו השחקנים למבדקי כושר ראשוניים, כאשר שלושה ימים לאחר מכן ייערך אימון הפתיחה הרשמי במתחם שפירא, יחד עם קהל האוהדים.

גורי. גם בירסחוט מתעניינת | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי