ה"אופוזיציה" של שחקני בית"ר: שיחות לגיבוש חזית אחידה נגד המועדון

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

הקיצוץ הוביל לשיחות בהובלת אחד השחקנים הוותיקים: "שיודיעו כמה אוחנה קיצץ. מה יעשו? יושיבו 10 שחקנים ביציע?". עוד סיבה לעיכוב בהגעת קומאן: לא עבר חיסון שני . אוחנה והמאמן שוחחו לגבי ורד

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים החלו אתמול (שני) בשיחות עם המאמן החדש, ארווין קומאן. המנהל המקצועי אלי אוחנה חזר מחופשה פרטית ובשלב הראשון שוחח עם המאמן לגבי שחרורים מהסגל.

ראשית, השניים דנו בנושא עידן ורד. הקשר נמצא במגעים עם מספר קבוצות, כולל הפועל תל אביב והפועל באר שבע, ופרסם היום פוסט פרידה. "הוא חיכה לבית"ר כמעט חודשיים", אמרו בסביבתו. לעומתו, אורי מגבו קיבל הצעה ראשונית והמגעים יימשכו בתקווה לסגור עד תחילת השבוע.

הגעת קומאן ארצה מתעכבת בשל מספר סיבות. לאנשי בית"ר סיפר כי מחר (רביעי) יחגוג בהולנד אירוע משפחתי, אך ישנן סיבות המונעות ממנו הגעה, כולל אישור שלא הגיע ממשרד הפנים. מתברר כי המאמן לא עבר את החיסון השני של הקורונה ויעשה זאת בימים הקרובים, מה שיקל את הוצאת האישור.

עידן ורד | אריאל שלום

במועדון מאמינים שהמאמן יוציא את בית"ר לדרך חדשה, אבל בינתיים הולכת ונרקמת, ללא ידיעת המועדון, "אופוזיציה" בחדר ההלבשה. אתמול החלו שחקני בית"ר בשיחות אותם מוביל אחד השחקנים הוותיקים. ההחלטה של חוגג לקצץ בשכר השחקנים, שנחשפה כאן לפני מספר שבועות, הובילה את השחקנים לגבש חזית אחידה נגד המהלך. השחקנים מתכוונים לפנות בקרוב לארגון השחקנים, אבל מעבר לכך מתכוונים להודיע בצורה חד משמעית כי יסרבו לכל קיצוץ, כך שבמקרה של סנקציות מצד המועדון כלפי שחקן מסוים, השחקנים יציגו חזית אחידה.

"מה יעשו, יושיבו 10 שחקנים ביציע?", אמר אחד מהם. "אני רוצה לראות איך בהתאחדות יגיבו על מהלך כזה. יש להם רק מה להפסיד". בבית"ר רוצים לקצץ כ-10 עד 20 אחוז בחוזים, כולל לאנשי המנהלה. "שיודיעו כמה אוחנה קיצץ, בינתיים הכל דיבורים", אמר אחד השחקנים הוותיקים.

המגעים עם דור אלו נמשכים ובמועדון מקווים שיהיה הרכש הראשון העונה. ההערכה היא ששכרו ינוע סביב 120-130 אלף דולר לעונה. כרגע, בית"ר ללא מגן ימני בסגל לאחר שחרורו של שי קונסטנטין ובהחלטה להיפרד מסנטיאגו אוקמפוס המאכזב. דוד קלטינס רצוי מאוד במועדון, אך העסקה יכולה לקרות רק אם באר שבע תשלים לפחות 30% משכרו.

דור אלו
כרגע אין מגן ימני בסגל. דור אלו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי