עידן ורד נפרד מבית"ר ירושלים: "הגיע הזמן לעבור לתחנה הבאה"

עידן ורד | דני מרון

הקפטן יעזוב את הבירה לאחר שכלל לא הוגשה לו הצעה לעונה הבאה, נראה כי יעבור לאחת מבין הפועל ב"ש והפועל ת"א: "לצערי אף אחד לא פנה אליי. מעליב? כן. מופתע? לא". זהבי הגיב: "אין מה לצפות להערכה בכדורגל"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

חמש שנים אחרי שהגיע לקדנציה שנייה בבית"ר ירושלים, הרומן בין עידן ורד לצהובים שחורים הסתיים. הקשר כבר הודה השבוע כי כלל לא קיבל הצעה להאריך את חוזהו ונראה שגם המאמן החדש ארווין קומאן לא דרש את השארתו, כי הבוקר (שלישי) הוא פרסם פוסט פרידה.

אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, נראה שעידן ורד יחתום באחת מבין הפועל באר שבע והפועל תל אביב – שתי קבוצות שפנו אליו רשמית. בשורות האדומים מבלומפילד מאוד רוצים לצרף את ורד והמאמן ניר קלינגר, שאימן אותו בבית"ר ירושלים, לוחץ מאוד על צירופו ובקבוצה מביעים אופטימיות.

"איך מסכמים כל כך הרבה שנים? איך מסכמים עזיבה של בית? השיא? ענידת סרט הקפטן של המועדון האדיר הזה שנקרא בית"ר ירושלים", פרסם ורד לעוקביו באינסטגרם. "אני כותב ואני מרגיש מוצף, מערבולת של רגשות. עברתי הכל בעולם הכדורגל, מנעד התחושות נע בין אושר צרוף של זכייה בתארים, זכות לרגש את הקהל, כיבוש ובישול שערים ואפילו מעורבות במאבקי הישארות. תמיד הייתי אדם ושחקן נאמן למערכת, שמתי את טובת המועדון לפני הכל. לוקח אחריות על תקופות פחות טובות ומאושר בהצלחות. אבל על דבר אחד אני מתחייב, תמיד נתתי את הלב שלי, עד טיפת זיעתי האחרונה, עד שנגמר לי האוויר, 100% בכל רגע ורגע".

ורד גם התייחס לכך שלא זכה להצעה להאריך את חוזהו: "לצערי אף אחד לא פנה אלי. מעליב? כן. מופתע? לא. מכבד את המקום שהיה עבורי בית ולכן זה המקום להגיד: תודה! לקהל שחיבק אותי ואימץ אותי לחיקו מהשנייה הראשונה לפני 14 שנה ותמיד היה שם בשבילי. תודה לכל מי שחלק איתי את חדר ההלבשה לאורך השנים בבית וגן, למאמנים שנתנו בי את האמון, למאיר הרוש שהוא סמל לא פחות מאף שחקן שהיה בבית"ר אי פעם, נכס אמיתי, אבא של כולם. יש לי רצונות ושאיפות ולכן הגיע הזמן לעבור לתחנה הבאה, זאת קריירה של כדורגלן ואני מכיר בזה. עוזב בגאון, מלא באהבה, עם חיוך ודמעה".

בכירי כדורגלני ארצנו בירכו את ורד והיחלו לו הצלחה בתגובות על הפוסט. אחד מהם היה כוכב נבחרת ישראל ופ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי, ששלח מסר חד כשכתב: "לצערי אני לא מופתע ויודע שאין מה לצפות להערכה וכבוד בכדורגל. בהצלחה בדרך החדשה".

ורד, יליד רמת גן, גדל בהכח עמידר רמת גן ובגיל נוער הגיע לבית"ר ירושלים, איתה אף זכה באליפות הנוער וגם שותף במשחקי סיום העונה בבוגרים שזכו באליפות ב-2007/08. ב-2010 הוא נמכר למכבי חיפה בעקבות הקשיים הכלכליים מהם סבלה בית"ר ירושלים ואחרי חמש שנים בכרמל, בהן זכה עם הירוקים באליפות, הוא עבר לכוכב האדום בלגרד, המשיך לאוטווה פיורי הקנדית ותוך זמן קצר סגר מעגל כשחזר לישראל ולבית"ר ירושלים, איתה זכה בגביע הטוטו בעונת 2019/20.

האיחולים של הכדורגלנים לעידן ורד | צילום מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי