בהפועל ת"א זועמים על אבו עביד: "מעשה מכוער". ורד יחתום?

עידן ורד | ברני ארדוב

במועדון כועסים על מעברו של שחקן ההגנה להפועל ב"ש אחרי שכבר סיכם על חוזה חדש. אופטימיות לגבי צירוף הקשר שעזב את בית"ר. חוזה ארוך טווח הוצע לשלומי אזולאי מאשדוד, המו"מ יימשך כאשר ישוב מחופשה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב הופתעו והתאכזבו מהמהלך של איאד אבו עביד, שחתם לשלוש שנים בהפועל באר שבע. שחקן ההגנה עשה פניית פרסה אחרי שכבר סיכם בהפועל ת"א על חוזה לשנתיים עם אופציה, אך לבסוף הבריז ועורר את זעמם של האדומים.

גורם בכיר בהפועל ת"א אמר: "זה מעשה מכוער ולא הוגן. אבו עביד היה מהשחקנים האהובים בקבוצה והתקדם מקצועית עד שהפך לאחד הבלמים הכי טובים בליגה. הוא לא יוכל להסתכל או להיות בקשר עם אוהדי הפועל ת"א שלא יסלחו לו".

בשל המעבר של אבו עביד לבאר שבע, נושא הבלמים הפך למרכזי ביותר בהפועל ת"א. בקבוצה ממתינים לשובו של אדי גוטליב מחופשה בכדי לקדם מולו את המשא ומתן, וכרגע הוא נחשב לשחקן חופשי עם כרטיס ביד לאחר שסיים את חוזהו.

איאד אבו עביד | אריאל שלום

ומה לגבי עידן ורד? במתחם חודורוב מאמינים שהקשר, שפרסם היום פוסט פרידה מבית"ר ירושלים, יחתום בקבוצה ויצטרף לחברו הקרוב, דן איינבינדר. בסביבת הפועל ת"א הבהירו: "מאמינים שוורד יחתום, אבל מודעים לכך שהאופציה של הפועל ב"ש על המדף מבחינתו. ראינו מה קרה עם אבו עביד".

כמו כן, בהפועל ת"א מנסים לקדם את צירופו של שלומי אזולאי ממ.ס אשדוד. לא מעט קבוצות מתעניינות בקשר, עמו האדומים כבר פתחו במגעים, שוחחו עמו והציעו לו חוזה ארוך טווח. אזולאי ציין שכאשר הוא ישוב לישראל מהחופשה בארצות הברית הוא יקדם את נושא קבוצתו הבאה.

שלומי אזולאי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי