שחקנים בבית"ר: "גמרו את הקבוצה, זורקים את כל מה שטוב"

עידן ורד
עידן ורד | אריאל שלום

סערה בבית"ר בעקבות הפוסט של ורד, השחקנים יצאו להגנתו: "יש עוד שלא היו רוצים להיות כאן. עשה טוב שהלך. ביזו אותו". בבית"ר טוענים: "אם היה מחכה, היה מקבל הצעה". ומה החליט קומאן לגבי הזרים?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"לא ברור איך לא מכבדים סמלים כמו עידן ורד. אין שחקנים כאלה היום. אולי בבית"ר לא הכירו בחשיבות שלו. הוא כיבה להם הרבה שריפות בחדר ההלבשה, עזר לצעירים וכיוון את מי שצריך. הם פשוט גמרו את הקבוצה והחליטו לזרוק כל מה שטוב. במקום להצדיע לו, ביזו אותי". כך אמרו שחקנים בבית"ר ירושלים בתגובה לפוסט של עידן ורד, בו הודיע על עזיבה.

השחקנים סוערים בעקבות האירועים האחרונים, בהם הרצון לקצץ בשכרם. כעת הם יוצאים להגנת השחקן ולא מתייצבים לצד המועדון. "אני בטוח שיש כאן עוד שחקנים שלא היו רוצים להיות כאן", הוסיף שחקן אחר. "הוא עשה טוב שהלך, יצא עם הראש מורם ולא התחנן לכסף שלהם". גורם בבית"ר ירושלים הבהיר עוד לפני פוסט הפרידה: "אלי אוחנה חזר רק אתמול מחופשה וסביר להניח שאם ורד היה מחכה הוא היה מקבל הצעה. זו בחירה שלו לא לחכות". יחד עם זאת, שחקנים ציינו כי ורד ידע על מגעים שמתנהלים עם שחקנים אחרים, דוגמת אורי מגבו, ולכן הסיק כי בית"ר כבר לא תפנה אליו.

בבית"ר החליטו לאחרונה להיפרד גם ממלך השערים, אלירן עטר. לשחקנים, כך נראה, זה לא עושה טוב. "אם מקצצים בתקציב, עושים את זה בחוכמה. עוד לא התחילה העונה, הוחלט להראות לשני השחקנים המובילים את הדלת החוצה. העיקר שהביאו מאמן, זה מה שחשוב", עקץ אותו שחקן את ההנהלה.

בשיחות עם קומאן, הוחלט להביא שחקנים צעירים, "אבל לא צעירים מדי", כהגדרת גורמים במערכת, בני 22-25, בשכר של עד 150 אלף דולר. כך למשל, סוכני שחקנים סיפרו כי לאחרונה הציעו שחקנים, אך נתקלו בחומה כאשר זרקו מספרים של 200-250 אלף דולר. כעת, אוחנה יצטרך להחליט מה הוא עושה ללא הקפטן שלו ואיך הוא מנסה להצעיד את המועדון קדימה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי