בק"ש סימנו מטרות לקיץ: צירוף בלם, קשר וחלוץ זרים. טאהא מועמד

במועדון לשחזר את ההצלחות שהיו עם האסלביינק וגרסיה: "אם נצליח לצרף שלושה שחקנים איכותיים, יחד עם הבסיס שנשאר - נוכל להיאבק על יותר מפלייאוף עליון". אי וודאות לגבי דהן, יוחלף בבלם שסיים את חוזהו בב"ש?

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה הרשימה בעונה האחרונה כשהגיעה לפלייאוף העליון וסיימה את 2020/21 עם תוצאות תיקו מכובדות מאוד נגד מכבי חיפה (1:1) ומכבי תל אביב (2:2). בקבוצה מקווים כי העונה הבאה תהיה טובה אף יותר על אף השינויים הרבים בסגל והרצון הוא לבנות קבוצה איכותית תחת המאמן החדש עמיר נוסבאום. בק"ש יתחילו בראש ובראשונה למצוא שחקנים זרים איכותיים.

בקבוצה סימנו את שלוש מטרות עיקריות – זר בעמדת הבלם האחורי, קשר הכנף והחלוץ וזאת לאחר עזיבתם של הקפטן עידן נחמיאס, יוג'ין אנסה ולוסיו מרניאו. במועדון זוכרים היטב את השחקנים הזרים הטובים שהגיעו כדוגמת נייג'ל האסבליינק וליוואי גרסיה ומקווים גם העונה לפגוע בול.

"אם נצליח להחתים שלושה שחקנים זרים איכותיים, יחד עם השחקנים שנשארו מהעונה שעברה – נוכל להיאבק על יותר מהפלייאוף העליון", אמר גורם בק"ש. לאחר שתושלם מצבת הזרים, בקבוצה יחלו בחיפוש אחר ישראלים שישדרגו את הקבוצה.

מעבר לכך, במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרתו של הבלם אורי דהן שקיבל לאחרונה זימון בכורה לנבחרת הבוגרת של ישראל ונמצא חזק על הכוונת של מכבי חיפה. אם דהן אכן יעבור לירוקים, במועדון ינסו למצוא בלם ישראלי בכיר כאשר שמו של לואי טאהא שסיים את חוזהו בהפועל באר שבע, עלה כמועמד. בנושא אחר, בימים הקרובים מתכוונים ראשי הקבוצה לסגור את מחנה האימונים בחודש הבא והמחנה צפוי להיערך בסרביה.

לואי טאהא | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי