סולומון חתם, בב"ש טוענים: עידן ורד נוטה לעבור להפועל ת"א

אביב סולומון | הפועל באר שבע

בבירת הנגב מעריכים שהקשר יבחר להצטרף לקלינגר והאדומים. ברקת מוכנה להחתמת הרוש, למרות ההתנגדות בעבר. גורדנה יגיע לבדיקות, מגן מהפועל כפ"ס חתם לשנתיים כפי שנחשף בספורט1. במועדון נפרדו משישה שחקנים

(גודל טקסט)

כפי שנחשף לראשונה בספורט1, הפועל באר שבע ממשיכה להתחמש לקראת העונה הבאה: יממה אחרי שאיאד אבו עביד חתם ועוד לפני שרועי גורדנה השלים את הצטרפותו, המגן אביב סולומון השלים את הצטרפותו מהפועל כפר סבא בחוזה לשנתיים.

סולומון, שיתחרה על מקומו מול שון גולדברג שצפוי גם הוא ביממה הקרובה לחתום רשמית על הארכת חוזה, אמר במעמד החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון הגדול הזה. כשחקן בליגה אתה שומע על העוצמות של טרנר ועל הקהל שדוחף את המועדון ומרגש מאד להצטרף למשפחה חמה כזו. אני מודה להנהלת המועדון על האמון בי ומצפה כבר להתחיל בדרך החדשה עם חבריי לחדר ההלבשה".

ועוד בבירת הנגב, הפועל באר שבע פנתה הלילה (בין שלישי לרביעי) שוב לעידן ורד, שרק אתמול הודיע רשמית כי לא קיבל הצעה מבית"ר ירושלים ונפרד בצער מהמועדון. שחקנה של בית"ר בשנים האחרונות השיב כי ישוב היום מחופשה בדובאי ורק אז יקבל החלטה לגבי עתידו, אולם בב"ש טוענים כי נראה שהוא מעדיף לסכם בהפועל תל אביב.

עידן ורד | אודי ציטיאט

בשיחה שנערכה בין עידן ורד להפועל ב"ש, עלתה הצעה לחוזה לעונה אחת, בעוד שבהפועל ת"א מנסים לפתות אותו בעזרת חוזה דומה, אך עם הערכה מקצועית גדולה יותר לאור ההיכרות בינו לבין ניר קלינגר. למרות הכל, בבאר שבע אמרו הלילה כי ינסו לצרפו עד הרגע האחרון.

במועדון רוצים לסגור סופית את עניין אריאל הרוש, כשבמקביל מנסים להמתין כדי שהרוחות סביב ההחתמה יירגעו. האוהדים סימסו לברקת שלא להחתימו, אך נראה כי היא איתנה בדעתה, למרות שבעבר טענו בסביבתה כי הרוש לא יחזור למועדון. 

בינתיים, נמשכים המגעים עם יוג'ין אנסה והפועל רעננה והמטרה היא לסגור את העסקה השבוע. רועי גורדנה יעבור רק היום בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה בהמשך והכוונה הייתה לצרף בהקדם גם את איהאב גנאים, אולם בני סכנין הורתה לקשר לא להגיע לבדיקות רפואיות בב"ש מכיוון שהעסקה טרם סוכמה. לספורט1 נודע שהמחלוקת בין הצדדים נובעת מכך שהפועל ב"ש מבקשת לפרוס את מיליון השקלים שישולמו עבורו לתשלומים, ואילו בני סכנין דורשת את הסכום בתשלום אחד בלבד. למרות זאת, הקשר עשוי להשלים את המעבר לב"ש עד השבוע הבא.

אריאל הרוש
אריאל הרוש | ANP Sport / Contributor

במקביל, איתמר ישראלי, ששותף העונה באופן חלקי בלבד במדי כפר סבא בגלל פציעה, עשוי להצטרף כשוער משנה, אחרי התייעצות שנעשתה עם מאמן השוערים שי הס. רז רחמים צפוי לצאת לעונת השאלה. להפועל באר שבע הוצעו גם מספר זרים לעמדת הבלם, הקשר האחורי והחלוץ. זו הסיבה שבגללה טרם נסגר המשא ומתן מול איתי שכטר. החלוץ מחוזר גם על ידי בית"ר ירושלים, אבל בסביבתו טוענים כי הפניה היחידה שקיבל היא מבאר שבע.

בתוך כך, הפועל באר שבע הודיעה נפרדה היום בחשבון האינסטגרם שלה משישה שחקנים ואיחלה להם בהצלחה בהמשך – השוערים אוהד לויטה ורז רחמים, שחקני ההגנה דודי טויטו ועמית ביטון, מרסלו מלי ואנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי